Is het forum net Story of de Telegraaf?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

R

rob.goverde

Guest
Wat mij opvalt is het grote verschil in berichten.
Een goede titel met weinig inhoud geeft vaak meer respons als een reeele vraagstelling! Daarom lijkt het soms Story, Prive of de Telegraaf!
cheer.gif


Ik vroeg laatst naar accomodatie en informatie omgeving meer van Slapy, bijzonder weinig respons terwijl het toch echt serieus bedoeld is. Dat vind ik toch minder aan dit forum, temeer omdat ik zie wat sommige opmerkingen ( die volgens mij nietszeggend zijn) los kunnen maken en reacties op kunnen leveren!
crazy.gif

Gaf daar ook zelf naar hartelust commentaar op omdat ik het een raar verhaal vond.
 
rob.goverde schreef:
Ik vroeg laatst naar accomodatie en informatie omgeving meer van Slapy, bijzonder weinig respons terwijl het toch echt serieus bedoeld is. Dat vind ik toch minder aan dit forum, ...
Hoe kun dit nou zeggen?
confused.gif

Ik heb je genoeg infomatie verstrekt, heb je het misschien niet gezien of gelezen? Zie de topic .

rob.goverde schreef:
Wat mij opvalt is het grote verschil in berichten.
Een goede titel met weinig inhoud geeft vaak meer respons als een reeele vraagstelling! Daarom lijkt het soms Story, Prive of de Telegraaf!
cheer.gif
Dit komt mij bekend voor, heb ik al op czechslovakforum.be gezien. Probeer je de zaak weer een beetje op te n....n?
 
R

rob.goverde

Guest
Vašek schreef:
Hoe kun dit nou zeggen?
confused.gif

Ik heb je genoeg infomatie verstrekt, heb je het misschien niet gezien of gelezen? Zie de topic .
Ha die Vasek,

Jij weet wel dat ik het allemaal heb gelezen, dat kun je uit diezelfde Topic opmaken, als je die dan toch nog eens een keer leest zie je wat ik bedoel!
Jij beste Vasek hebt me uitstekend van info voorzien, maar we hebben zoveel leden en er zijn er vast wel een paar meer daar geweest, dus ten opzichte van het aantal leden vind ik de reacties zeer summier. Dat is wat ik bedoel.

Dus jij nogmaals bedankt voor je uitvoerige reacties
aangenaam.gif


Vasek schreef:
Dit komt mij bekend voor, heb ik al op czechslovakforum.be gezien. Probeer je de zaak weer een beetje op te n....n?
Hoi Vasek

Ik weet niet wat je hier nu mee wil bereiken
mad.gif

Ik geef hier een mening, die ik uit de grond van mijn hart meen. En heb dit niet van een ander forum gehaald noch daar gelezen, het gaat mij over het verhaal van Carel met Stop de Nederlanders, dat krijgt heel veel reactie o.a. ook van mij. En dat in tegenstelling tot mijn vraagstelling. Hierbij geef ik alleen aan dat een sterke openingstitel erg belangrijk is blijkbaar, terwijl het op een forum toch juist om nuttige informatie moet gaan!

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt
Jammer
smiley29.gif
 
Een forum is openbaar en iedereen mag zijn of haar mening spuien; dat maakt het wel zo aantrekkelijk. Alleen zou het inderdaad beter zijn als er soms wat diepgravender onderwerpen aan bod zouden komen, hoewel ik dit forum geenszins van een Telegraaf of Story niveau zou willen betichten. (Dan zou ik al zijn afgehaakt).

Nuttige tips en 'lichter' vermaak gaan toch prima samen?
 
rob.goverde schreef:
Hierbij geef ik alleen aan dat een sterke openingstitel erg belangrijk is blijkbaar, terwijl het op een forum toch juist om nuttige informatie moet gaan!
Heren, heren chill! Rob, een openingstitel is inderdaad belangrijk. Vraag maar aan de heren reclame makers. Hoe meer mensen zich in de titel kunnen vinden hoe beter de topic wordt bezocht, dat is logisch. En wees niet getreurd als er niet wordt gereageerd op je oproep is mij ook zo vaak overkomen. Niet iedereen is (gelukkig) geinteresseerd in hetzelfde, maar trek je dat niet persoonlijk aan. Tja en of het forum een hoog Telegraaf of Story gehalte heeft!?!? Dat is ook aan een ieder om dat te bepalen, en ook al is het zo: zowel de Telegraaf en de Story hebben heel veel leden en daarnaast...........het leest heerlijk weg!!!
koffie.gif
 
Is gewoon zo de story en de telegraaf hebben heel veel lezers.
Daar is ook niets mis mee. Al moet ik in alle oprechtheid bekennen dat dit forum zich tekort doet, om zich met deze wat sensatie-achtige pers te vergelijken.
Hier worden best knappe stukjes geschreven, iets meer diepgang en uitwerking mag wel.
 
rob.goverde schreef:
Ik geef hier een mening, die ik uit de grond van mijn hart meen. En heb dit niet van een ander forum gehaald noch daar gelezen, het gaat mij over het verhaal van Carel met Stop de Nederlanders
Als het daarover gaat, je hebt je mening toch al gegeven in de topic van Carel? Dan hoef je toch niet nog eens een nieuwe topic starten over hetzelfde onderwerp?
 
R

rob.goverde

Guest
Hoi Vasek,

Het zijn duidelijk twee verschillende zaken, de ene heeft weliswaar iets met de andere te maken, maar het is een topic die door mij is neergezet en die gaat wel degelijk ergens anders over.
 
dat is nu precies de werkwijze van een forum!!!!!!!!!!!!als je een bericht plaatst gaat het niet om het aantal lezers maar de info of reactie die je krijgt.beter 1 goede respons dan 10 wel aardige maar weinig zinvolle reacties.maar misschien dat weer iemand anders juist aan die antwoorden wat heeft.telegraaf of story heeft daar helemaal niets mee te maken.
 
Ik heb het ff allemaal gelezen( Rob en Vasek) maar dit is allemaal veel leuker dan prive of story, ga zo door haha
jullie zijn veel beter!!
 
Heintje schreef:
.... ga zo door haha
jullie zijn veel beter!!
Dat vind ik nou zo jammer voor je, ik heb namelijk besloten dat ik me met dit topic niet meer zal bemoeien.
Maar misschien kun je zelf een bijdrage leveren?
 
Deze hele discussie is wel vermakelijk moet ik zeggen, en het leesbaarheidsgehalte overtreft dat van "de bladen" verre. Toch denk ik dat met name Cor de spijker op de kop treft als hij stelt dat één goede reactie meer waard is dan tien met vaag geneuzel. Maar ik ben toch blij met het Forum vanwege zowel de informatieve alsook de recreatieve waarde! Niets tegen gezonde bruine boterhammen, maar een gevulde koek kan ook heel lekker zijn......
smiley29.gif
QED
grin.gif
 
Wel als ik wat had geweten over het slapy meer had ik het wel neeer gezet,maar ik ben daar nu net niet geweest...
 
Bovenaan