Internet cafe's in Tsjechie ?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Internet cafe\'s in Tsjechie ?

Hallo allemaal
smiley6.gif


Wie kan mij vertellen waar in Tsjechie de internet cafe's te vinden zijn.

Alvast hartelijk dank.
aangenaam.gif
 
Re: Internet cafe\'s in Tsjechie ?

In alle iets grotere plaatsen tref je internetcafé's of internetgelegenheden (bijvoorbeeld bij de VVV) aan. Als je goed uitkijkt dan staat het overal aangegeven en heb je mogelijkheden voldoende om te internetten / je email op te halen etc etc. Je hoeft dus zelfs tsjechie.net niet te missen in de vakantie.
 
Re: Internet cafe\'s in Tsjechie ?

Er is er in ieder geval eentje in Uhersky Brod, word met grote borden aangegeven, en je kan er nog heerlijk eten ook, een luxe restaurant.
 
Re: Internet cafe\'s in Tsjechie ?

wij hebben ook al een paar keer een email verstuurd vanuit een internetcafe en niet zo duur ook
 
Re: Internet cafe\'s in Tsjechie ?

internet-café's zijn zo langzamerhand haast overal te vinden, maar één van mijn favorieten is 'Mexico' in Pardubice! Ook goed voor heavy users en internet-freaks, er is bovendien aardige en deskundige hulp in het engels indien nodig!
 
Re: Internet cafe\'s in Tsjechie ?

Mooi om te horen, had ook wel vewacht dat er internet cafe's zouden zijn. Ik had ze alleen nog niet geziet, of niet echt opgelet. Maar dan kunnen we er nu vast wel eentje vinden. Maar meer reacties zijn welkom.
 
Re: Internet cafe\'s in Tsjechie ?

Ik ben van plan om mijn laptop met wifi kaart mee te nemen,weet iemand of je in de buurt van Pilzen,draadloos kunt internetten via z.g.n "hotspots"
 
Bovenaan