In de AHOJ in het voorwoord..........

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Zoals velen van ons weten, heeft de VNTS (Vereniging Vrienden Nederland - Tsjechie & Slowakije) een regelmatig verschijnend drukwerk: de AHOJ!

Daarin schrijft Guus Molenaar, als voorzitter van de VNTS in zijn voorwoord van het januari nummer, dat vandaag in de bus viel, oa. het volgende:

""""Er is ook een groep Nederlanders van Tsjechische afkomst, de jeugd heeft de oude tijd niet meegemaakt en heeft aandacht voor het heden en de toekomst, een aantal met interesse om elkaar te ontmoeten. Een goed initiatief is het Tsjechisch Forum."""""

doei, Bart
 
Heeft ie mooi geformuleerd
35.gif


Echter: Er komen hier ook Tsjechen die daadwerkelijk die 'oude tijd' hebben meegemaakt.
 
Dacht ik ook, en wat dacht je van militant fundamentalistische Hollandse aanhang? Amaj, en de Belgen niet te vergeten..........
 
Je zou kunnen zeggen dat het hier een beetje uit de hand is gelopen
grin.gif


Ik denk niet dat iemand eind 2002 had kunnen denken dat een of ander Tsjechisch Forum zo groots zou worden
smile.gif
 
De VNTS houdt ieder jaar een bijeenkomst..
Misschien is het een idee om eens samen met hun iets te organiseren?
crazy.gif
 
Ik vind het een goed idee om dat een keer te proberen.
59.gif


Maar zoals de VNTS de (formele) bijeenkomst nu organiseerd kun je het moeilijk combineren met een (relaxed) Forum Meeting.

Die VNTS bijeenkomst is eigenlijk niets anders dan de hele dag luisteren naar presentaties (afgewisseld met lunch en korte pauze). Waar mensen info kunnen krijgen over CZ.

Ik heb begrepen dat hier de voorkeur uitgaat naar een Forum meeting bij iemand thuis en niet in een zaal.

crazy.gif
Maar als we samen met VNTS goed overleggen, dan kunnen we een leuke informele CZ dag van maken. Waarbij zowel de Forumleden als de VNTS leden wat aan hebben.
smile.gif
 
By the way: we mogen gratis gebruik maken van het (film)zaaltje van het Comenius Museum in Naarden-Vesting...
 
He, kijk eens aan Rudolf! Dat is handig als we met veel mensen zijn! (en iedereen wil wel het Comenius museum een beetje sponsoren als dank, denk ik)

doei, Bart
 
</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
Dat is handig als we met veel mensen zijn!

[/ QUOTE ]

ZaalTJE, Bart.
grin.gif


Maar als we (tegen een vergoeding) de ruimtes boven kunnen afhuren dan heb je ruimte genoeg om een groot feestje bouwen
dance.gif
yeah.gif
dance.gif


Maar niet al te luid
27.gif
, anders maken we misschien onze goeie ouwe Komensky wakker
grin.gif
 
Bovenaan