Ik zal mij ook even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal ik ben Janta en ik ben 52 jaar,getrouwd en 2 pubers(15,16) wij komen al sinds 1989 in Tsjechië en zien dat er in die jaren heel veel is verandert.Het is veel toeristischer geworden en er zijn plaatsen bij waar meer Nedelanders zijn dan Tsjechen.Wij huren meestal een woning in Tsjechië in een dorpje of stad,voor 2 jaar terug mede (dachten wij) voor de kinderen een huis gehuurd aan het Lipno meer,maar dat is geen Tsjechië dat is Nederland over de grens.Ook de kids vonden het niet geweldig dus nu gaan we weer gewoon in een huisje en komen zo door heel het land.Wij gaan als het enigsinds mogelijk is 2 keer per jaar,we zitten natuurlijk wel altijd met de schoolvakanties.Nu nog 10 weken en we gaan weer.Leuke forum trouwens en leuk jullie verhalen ook allemaal te lezen. Groetjes Janta
 
Ahoy,welkom op dit forum.
Het is helaas waar wat je schrijft over het lipno meer:slik: ,wij hebben deze ervaring ook gehad:snotter: :snotter: ook Tsjechie gaat mee met de tijd ,of te wel de grote investeerders.Gelukkig zijn er nog genoeg plekjes waar je nog heerlijk kan genieten van dit O zo schitterend land:hart: :hart: , maar die ervaring hadden jullie al
 
Welkom Janta,

Ik heb een beetje hetzelfde idee over het Lipno gebied.
Toch gaan we er eind mei een week heen. Meer omdat mijn schoonzusje dat wil, en ach wij hebben een auto dus zoeken de plekjes wel op.
Het is ook best mooi daar, en ik hoop niet te veel nederlanders tegen te komen in die periode, maarja je weet het nooit....
 
hoi Janta,

welkom op dit forum. Ook ik ben nieuwsgierig naar je verhalen en leuke dingen die jullie hebben meegemaakt.
Ook wij vinden Tsjechie geweldig en vinden elke keer weer leuke en mooie plekjes .
Veel lees plezier hier. :zwaai:
 
Bovenaan