Ik hier? Ja, ik hier!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo mede-Tsjechiëliefhebbers!

Ik kwam tijdens het surfen bij toeval op dit forum terecht. Een aangename verrassing, want ik ben sinds 1998 door een broer besmet met het Praagvirus en dat is niet meer overgegaan. Het is echt mijn tweede stad geworden, na Den Haag. Een Hagenees tussen de Pragenezen dus...

Als een soort missionaris heb ik sindsdien allerlei mensen sufgeluld tot zij met mij meegingen en het moet gezegd: er is er niet één die sindsdien niet meer teruggeweest is in Tsjechië!

Volgende week donderdag vertrek ik weer met mijn vriendin, haar zus en haar vriendin. We zullen zien of die laatste twee het ook voor herhaling vatbaar vinden.
wink.gif


Na mijn vakantie zal ik proberen wat tijd vrij te maken om foto's van Praag in de fotogalerij te plaatsen.

Nazdraví!
 
Nou Punkenstein, van harte welkom hier. En foto's zijn altijd welkom. Leuk hoor. En alvast heel veel plezier volgende week. En inderdaad, ben je eens in Tsjechie geweest dan ga je er geheid naar terug.
 
Laat ik nog even een foto van mezelf plaatsen, da's wel zo netjes... Weten jullie tenminste met wie jullie van doen hebben.
laugh.gif


06mei2002.jpg
 
Nou! Da's pas nadenken voordat je een fototje laat nemen!
grin.gif


Toch wel door een agent alten nemen he
smile.gif


Veel plezier hier, en je hebt grote kans het forum virus er bij te krijgen. Het is verslavend, maar wel leuk!

Have fun in in Praag!
 
Klopt. De paus maakt er altijd gewoonte van om de grond te kussen bij aankomst in een land. Dat vind ik vies. Daarom doe ik het in Praag altijd ruggelings.
 
Bovenaan