Ik ben nieuw en het is nog zoeken!!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze site en wil me even voorstellen. Ik ben Mayca, ben nog nooit naar Tsjechië geweest, maar wil daar dit jaar verandering inbrengen. Ik heb een aantal boeken gekocht over Tsjechië en probeer zoveel mogelijk informatie te krijgen. Ben eigenlijk nu al verkocht en heb er erg veel zin in. Mijn oog is nu gevallen op het zuiden. Maar er kan nog verandering inkomen. Ben heel blij met jullie allemaal, want ik heb alweer een bron aan informatie gekregen.
Alvast bedankt,
groetjes,

Mayca
 

Pelhřimov

Donateur
Hallo Mayca

Welkom op het forum. Bekijk eens rustig de verschillende topics en gebruik ook de zoekfunctie of de link-pagina (beide staan rechts bovenin de balk) en er gaat een wereld voor je open :)

Groetjes en alvast heel veel plezier met de voorbeiding van je vakantie gewenst.

Jeanne
 
Er gaat echt een wereld voor me open!

Hoi Jeanne,

Ja, er gaat echt een wereld voor me open. Heb afgelopen nacht tot 2 uur zitten kijken. Echt heerlijk. Vandaag totdat ik weer aan het werk moest. Moet me echt wegrukken van de computer. Maar het is echt lekker om op deze manier je vakantie uit te zoeken. Ik probeer maar van alles en lees bijna alles.

Groetjes en bedankt,

Mayca
 

Freddy2005

† In Memoriam
Welkom op het forum Mayca, lees alles maar rustig door en stel daarna uw vragen als die er nog mochten zijn. Vergeet ook niet de fotogalerij te bekijken. Nog veel lees- en kijkplezier.
 
mayca schreef:
Ik ben nieuw en het is nog zoeken!!
Dat komt omdat we alles zo goed verstopt hebben!!!!!:D
Nee hoor... Geintje!!

Van harte welkom op het gezelligste forum dat tegelijk een schat aan informatie geeft.

Veel lees- en zoekplezier. En als je het echt niet kan vinden, is er altijd iemand die het weet of voor je opzoekt.
 
Ik kom er wel uit

Hoi Gorrit,

Inderdaad, heel goed verstopt! Maar ik vind het wel hoor. Voor mij blijft niets lang verborgen HAHAHA.
Ik heb al heel veel informatie gekregen, ga dapper verder.

Groetjes,

Mayca
 
mayca schreef:
Hoi Gorrit,
Inderdaad, heel goed verstopt! Maar ik vind het wel hoor. Voor mij blijft niets lang verborgen HAHAHA.
Ik heb al heel veel informatie gekregen, ga dapper verder.
Groetjes,
Mayca
Zo mogen we het graag horen. :top:
We zijn uiteraard ook benieuwd naar jouw ervaringen in- en met Tsjechië
 

Freddy2005

† In Memoriam
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze site en wil me even voorstellen. Ik ben Mayca, ben nog nooit naar Tsjechië geweest, maar wil daar dit jaar verandering inbrengen. .... Ben heel blij met jullie allemaal, want ik heb alweer een bron aan informatie gekregen.
Alvast bedankt,
groetjes,

Mayca

En intussen is er zoveel gebeurd en wordt mayca door iedereen hier in het hart gedragen.:kus: :hart:

Laat ons nog lang genieten van jouw enthousiasme mayca.
 
Bovenaan