IJzeren Gordijn fietsroute per motor?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

In onderstaande link de IJzeren Gordijn fietsroute langs de voormalige West/Oostgrens.
Nu is fietsen niet echt mijn hobby, maar de route in Tsjechië wil ik met de motor gaan doen in 2022 vanaf Lubeck.
Duitse gedeelte tot iets boven Goslar is een motorroute voor, maar daarna richting Tsjechië weet ik wel een paar plaatsen met voormalige grensposten ect te vinden, maar richting en vlak voor en door Tsjechië weet ik niks of weinig te vinden.

Op bijgevoegde kaarten in onderstaande link wel de fietsroutes die ook deels over wegen gaan zie ik.
Dus met wat uitzoeken kan per motor ook een ongeveer route opgezocht worden denk ik.

De vraag is dan aan de leden hier die meelezen: Als jullie routes en plaatsen weten die over deze route
gaan zouden jullie dat hier willen posten misschien?
Kan ik daar weer mee aan de gang om een route te maken inclusief bezienswaardigheden ect.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

kuurgast

Donateur
Die fietsroutes gaan over paden waar meestal geen motoren over mogen rijden.
Je kan een route maken via mapy waarbij je de kaart kan wisselen naar "Outdoor" en met foto's om de omgeving te verkennen.
Op diezelfde mapy kan je aan rechterkant bij "Directions" punten op de kaart zetten en dan "short" route bekijken.
 
Bovenaan