ICQ-nummer

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pasqual

Forumleiding
Administrator
ICQ is een IM (Instant Messenging) programma, evenals Windows Messenger. Via ICQ kun je met andere ICQ gebruikers communiceren: chatten, bestanden uitwisselen en nog wat andere opties. De meeste mensen gebruiken denk ik Messenger .
laugh.gif
 
nog een vraagje

Beste Pasqual,
Ik zou ook nog graag willen weten hoe ik een afbeelding uit de standaard bibliotheek kan selecteren om af te beelden.
En ook hoe je een handtekening plaatst.
Grote dank bij voorbaat! :o
 
Re: nog een vraagje

Afbeelding

mijn profiel ---> persoonlijke informatie bewerken ---> doe mij maar de volgende standaard afbeelding ---> wijzig ---> kies een plaatje ---> gebruik dit plaatje ---> bevestig

Handtekening

mijn profiel ---> persoonlijke informatie bewerken ---> handtekening ---> bevestig
 
Re: nog een vraagje

In Nederland wordt vooral MSN Messenger gebruikt omdat dit veel leuke opties heeft enzo. ICQ is een beetje veroudert programma en niet lekker mee te werken.

Hoewel veel Tsjechen enzo juist ICQ hebben, dus het is net wat jij wilt, je kunt ook beide nemen.

Enigste wat ik een voordeel vind van ICQ is dat je personen kunt zoeken op bepaalde dingen. Voor MSN moet je echt het emailadres van diegene hebben.

Cusek
 
Re: nog een vraagje

Ik vind fijn aan ICQ, dat ik grote bestanden mee kan sturen. Zo krijg ik bijvoorbeeld nieuwe tsjechische films toegestuurd! Is echt geweldig!

Klara
 
Bovenaan