Hotels/motels omg. Lipnomeer waar hond toegestaan is?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Aanstaande woensdag vertrek ik voor 1,5 wk naar Tsjechie. Nu hebben wij van zaterdag tot zaterdag een huisje van Landal geboekt, maar willen dus eerder die kant op. Nu is mijn vraag of er in de buurt van het Lipno meer hotels of motels zijn waar we met de hond naar binnen zouden mogen. Normaal kamperen we, maar omdat ik nu 28 wk zwanger ben durf ik het niet aan.
heeft er iemand tips?
 
Ik heb voor je geen tips voor hotels/motels, maar maak je niet te druk over jullie hond, meestal is het geen probleem. Soms moet je wel wat extra betalen voor de hond.
 

spookycat

† In Memoriam
vasek heeft gelijk,we gingen 9 jaar lang met een flink uit de kluiten gewassen berner sennen op vakantie,alles gedaan camping,huis gehuurd,hotel ,pension,nooit probleem gehad ook niet in restaurant,hij is spijtig genoeg voorig jaar overleden,zodus maak u maar geen zorgen
 
Oh gelukkig maar!
In ons geval gaat het om 2 kleine jack russels.
Ik heb er werderom erg veel zin in om te gaan, mede omdat dit onze huwelijksreis is! We trouwen woensdag dus vandaar dat we gelijk naar die kant willen! Het is de omgeving waar het 5jr geleden allemaal begon....

Super bedankt voor jullie reakties, ik hoef me nu geen zorgen te maken zie ik!!!
 

spookycat

† In Memoriam
Hey van harte gefeliciteerd eerst en vooral met jullie huwelijk,dan genieten van jullie vakantie,ook nog van harte voor je zwangerschap
Jongens wat een geluk,geniet ervan met volle teugen,en met de jack russels komt ook alles goed
 
Hoi Misty,

Wij zijn twee jaar geleden naar het lipnomeer geweest en hebben in Horni plana gelogeerd.Een mooi hotel direkt aan het meer,voor Tsjechie een niet goedkoop hotel,maar alles was er perfect!!
Ook honden zijn daar welkom.
Het is een 3 sterren hotel en het heet Hotel Na Plazi
Jiraskova 42
Horni Plana 38226

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,het is niet erg ver van landal vandaan.
Een fijne huwelijksvakantie toegewenst.

Groetjes Frida
 
ben er wel geweest

We zijn 3 maal naar het lipno meer geweest.

2x naar hotel Na Plazi geweest http://www.hotel-plaz.cz/ en 1x in een ander hotel. Hotel Na Plazi heeft een schitterend zandstrand en je kunt daar ook hotdogs, pivo en de rest kopen. Men kan er met het pontje over naar de rustige kant van het meer.

Groetjes Rene
 
Wat raar om dit allemaal terug te lezen, ik ben op 16 augustus 2008 inderdaad getrouwd en we zijn inderdaad naar Tsjechie gegaan. Op de heen reis zijn bij Regensburg in de buurt gestopt bij een motel en de dag erna Tsjechie in gegaan. Het was erg druk en zo zat het Hotel bij Horni Plana vol. We besloten richting het Landal park te gaan en gelukkig konden we daar een nacht ervoor boeken. Dus heerlijk genoten in die week.

Ik was zwanger van onze zoon, die helaas nooit zal mogen opgroeien omdat hij na een zwangerschap van 34 wk in mijn buik was overleden. Vandaar dat het heel raar is om te lezen hoe onbezorgd ik nog was vlak voordat het mis ging.
Heel lang ben ik hier niet actief geweest en ook niet meer in Tsjechie geweest.

Over een paar weken gaan wij wel weer met onze 2de kindje, een gezonde dochter van net 1 weer die kant op. We gaan er samen met mijn ouders Kerst vieren, heb er onwijs veel zin in.
 
Jeetje joh,

Je maakt plannen.
Vooruitzichten.

Je bent blij.
En dan gebeuren er dingen in het leven die je niet kan bedenken.

Dan is alles betrekkelijk.

Waarom?

Niemand die het antwoord weet.

Blijf je zoon herdenken.

Maar.............je hebt al gemerkt dat het leven door gaat.

Ga naar "ons" mooie Tsjechie toe en geniet.

Geniet van elkaar en al het moois wat het leven, het land je te bieden heeft.

De kaars die ik nu aansteek is voor jouw zoon...........................
 
Dank je wel kukel voor je lieve reactie.

Ons dappere ventje zal nooit vergeten worden en hoe raar het ook is om terug te gaan naar de plek waar hij voor laatst gezond in mijn buik zat, heeft het ook iets moois. Tsjechie blijft voor ons speciaal en dat gaan we dit jaar onze dochter zeker meegeven al is ze dan net 1. Ooit zal ze er meer van mee krijgen, dit jaar wordt ze er vooral lekker verwend met bergen aandacht
 
Bovenaan