Hoi!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi,
wil me even voorstellen.
Ik ben getrouwd, moeder van een dochter van 13 en zoon van 15.
Kom uit Brabant en mijn hobbies zijn psp en fp (frontpage) en uiteraard PSV :zwaai:

Ik ben op zoek naar een leuke vakantie maar niet te hoog dus wil ik hier eens mijn lichtje opsteken wat tsjechie te bieden heeft en of het te combineren is met mijn hoogtevrees.
 
welkom
tsjechie kent zowel laagvlakte als hoogvlakte. maar echte steile bergen of afgronden zijn er zeldzaam, moet je echt opzoeken.
Het is meer glooiend en heuvelachtig. Hoogtevrees hoef je daar echt niet te hebben.
 
Hoi Stesan, heel erg welkom op het forum.
En heerlijk om er 'n PSV supporter bij te hebben, ook al is het op dit moment 'n beetje rommelig bij ons cluppie.

Ik denk dat je niets te vrezen hebt met je hoogtevrees, ook al is het natuurlijk niet mogelijk om met 'n kabelbaan ergens naar toe te gaan.
Maar echte afgronden heb je niet in Tsjechie, en die er zijn kun je makkelijk vermijden.
In ieder geval veel plezier hier en met je voorbereiding op je vakantie
 
Hoi !

Tak Ahoy
Inderdaad welkom op dit forum.ook wij wensen je veel lees plezier .En je ziet aan de positieve reacties dat je geen angst hoeft te hebben.Alleen optimaal genieten van al het moois natuur etc.wat Tsjechie je biedt :wow:
 
Bovenaan