Hoera ik ben ook lid!!!!!!!!111

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi,effe een berichtje van mij. Ik ben nu ook lid, maar al 15 jaar Tsjechie fan!! Ik kom er ook 2 keer per jaar. Hier op de site hoop ik vaker te komen, is iets dichterbij!!Heb er ook vrienden,ook in Slowakije. Over een paar weken komt er een Tsjechische vriendin logeren, hier op de Veluwe..
gr.Hetty
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Ik ben ook vandaag lid geworden, lees dit forum al veel langer en ben al zeker 5 jaar fan van het land, ga zelfs verhuizen....
 
He dat is leuk,maar je gaat dan naar Tjechie??spreek je da de taal daar wel dan??ik vind dat wel beetje moeilyk!!!of een beetje/niet uit te spreken dan..!!Waar ga je dan wonen?Wy gaan er graag heen op vakentie..
gr,Hetty
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Ja ik ga naar Tsjechie, mijn vriend (Tsjech) en mijn broer zijn daar al sinds Januari, ik moest nog beetje werken, geld is er ook nodig. Maar 25 juni is het dan zo ver. Ik spreek de taal nog niet, ben wel hard aan het oefenen en hoop dat het een klein beetje makkelijker wordt als we daar eenmaal zitten. Ik ga verhuizen naar Javornik, vlakbij Trutov.
 
leuk!!!!!!Je schraaf Javornik by Trutnov.Daar zyn wy vorig jaar geweest en hebben daar de hele omgeving door gesjouwt..heel mooi daar .Voor al die rots steen berg formaties..Ga je naar dat huis op die foto by je naam??dat is groot ding,kan je hele family elk jaar komen logeren..
gr.Hetty
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Hihi ja dat in ons huis mooi he. We hopen ook wat kamers te verhuren hoor, maar eerst verbouwen, daar zijn de mannen nu mee bezig. Maar inderdaad ik hoop dat de familie vaak zal komen. Eerst ga ik nog even rond hemelvaart en dan eind juni voor wie weet hoe lang....
 
ja een super mooie tent!!!!!!!als ik niks te doen had wou ik wel komen helpen,maar ja..Werken he!!kom wel een keer kykyen denk ik..ligt er swinters veel sneeuw daar??En als je grote family heb ,zit je alle vakanties al vol..gr.Hetty
 
Gefeliciteerd dan
aangenaam.gif
. Leuk dat je er ook bij kwam. Veel plezier op de site.

Kvetinka
 
Bovenaan