Hledám práci v Amsterdamu nebo Amstelveenu

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ahoj,
nevíte někdo o nějaké práci? Jakékoliv! Jsem učitelka, ale rozhodla jsem se vycestovat a ted tu hledám práci a nějak nemůžu nic najít. Můžu klidně doučovat češtinu nebo základy angličtiny či matematiky. Nebo jen hlídat děti. Prostě cokoliv :-)
Díky
 
Ahoj, nedavno jsem si nasla praci pres stranky zoekoppas.nl nebo treba oppasbron.nl. Jsou to stranky na hlidani deti, velmi pekne zpracovany. Krome obycejnyho hlidani tam obcas najdes i napr. peci o postizeny deti/adolescenty (to treba momentalne delam ja).
Jinak proste projizdej internet, ale bez holandstiny je to uprimne docela tezky, aspon ja nemam moc valnou zkusenost. Hodne zdaru! :-)
 
No, ja bych se klidne podelila o vic, ale bohuzel sama mam problemy s hledanim prace. Vetsinou jeste koukam na booking.com, jobstoday.nl, projob.nl, UWV a taky muzes projit hotely v Amsterdamu, ty vetsi maji vacatures vypsany na strankach. Muzes zkusit i takovy jako Subway nebo Burger King apod., ale s tim ja nemam vubec zkusenost. Jeste me napada, at si vypises inzerat do obchodaku na nastenku - treba uklizeni nebo i hlidani deti. Kamaradky si tak nasly prave aspon to uklizeni.

Tak a ted uz jsem asi vycerpala vsechny moznosti, co me napadaly. :-)

PS: A klidne mi napis, ja si rada s nekym popovidam :-)
 
Vý jste učitelkou... není možná učit kurs ceský jazyk?

Je ziet het is hard nodig, want in deze zin staat vast een fout. Je bent onderwijzeres. Misschien kun je Tsjechische les geven? Privéles of aan groepen leerlingen? Voor de klas of via online begeleiding? Ik zoek iemand die mij kan helpen, maar Amsterdam is te ver weg.
 
Ja, ik ben een lerares:-) Ik kan wel tsjechische taal leren. Hoewel het is iets anders tsjechische mensen tsjechische taal te leren dan buitenlanders. Met dit heb ik geen ervaringen, maar ik kan wel proberen :-) Maar ik weet niet waar kan ik dat doen.