Het beste tankstation van Europa in Tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Tankstations in Nederland zijn slecht. Twee Nederlandse tankstations, De Buunderkamp (A12) en Het Gevlocht (A67), komen in Europa als slechtste uit de bus. Het beste Europese tankstation ligt aan A1 in Tsjechie.
Zie het persbericht hierover in Blik op nieuws

Leen

† In Memoriam
Ik vind dit maar een vaag onderzoek.
Zo kan ik verklaren dat het beste tankstation in Chvalenice ligt. Qua inrichting en op en afritten ruim voldoende. Het criteria is voor mij dat het aan mijn route naar Plzen ligt.
Zegt voor de rest niets over de andere tankstations die niet aan op mijn route liggen.

Toch...?

In het AD van vandaag staat een uitvoerige reportage (met foto's) over het smerigste tankstation van Europa. Pompstation de Buunderkamp aan de A 12 bij Wolfheze.
Zij schrijven in de kop dat de toiletten een gevaar zijn voor de volksgezondheid.

Leen

† In Memoriam
......het smerigste tankstation van Europa.......

Ze willen niet dat je leest "Het smerigste station dat is bezocht!!"

Ik heb wel eens een deur open getrokken van een WC op een tankstation in CZ waar de bruine massa boven de rand uit kwam. :kwaad:Zo ook in Nederland waar de jongens naast de pot lagen. En ik herinner mij nog dat op het eerste gezicht het tankstation er keurig uitzag. Wel met een overvolle parkeerplaats met vrachtwagens.
Maar deze stations zijn niet bezocht.

Bovenaan