Herfstkleuren

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Marcel

Moderator
je moet dan wel snel naar Tsjechie komen Lina, elke dag vallen heel wat blaadjes naar beneden. en de kleuren worden als iets minder fel. en voor volgende week verwacht men voor 'snachts vorst, en dan gaat het helemaal snel.

We moeten nog twee weken wachten. :denk: Als ik op "onze" webcam kijk zitten er nog heel veel blaadjes aan de bomen.
Ik hoop dat er iets overblijft. :D

Marcel

Moderator
vanavond door centimeters dik bladerdek op het wegdek naar mijn huisje geploeterd.
enkele regenbuien en een straffe wind heeft menig stuk weg weggetoverd onder betoverende herfstkleuren.

Pelhřimov

Donateur
Inderdaad waren we een kleine 2 weken vlak bij Hrensko en Pravcicka brana, maar ook in Pelhrimov en Ceske Budejovice. Ze zijn echter al uit oktober 2003. Maar ik ben nu eindelijk bezig om er een fotoalbum van te maken. Het verslag volgt nog.

Wat een prachtig land is het toch!
En dat wij dat allemaal mee mogen maken.

Ik geniet stil van julllie foto's.

Groet vanuit een regenachtig Leidschendam.

Prachtige foto's allemaal. Jammer dat wij deze herfst niet naar Tsjechië kunnen gaan. Ik vind het na de zomer het mooiste seizoen. Volgend jaar beter hoop ik.

Ik ben nu pas 2 weken in NL en mis het nu al.
Nederland trekt nu harder maar ik zal blij zijn als ik weer eens richting CZ kan gaan.

Bovenaan