Hallo... mijn naam is Voda !

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Aangenaam kennis te maken
aangenaam.gif
Ik luister ook wel naar de naam Wim. Ik ben sinds vrijdag j.l. op dit forum en ik vind het
smiley20.gif
Ik heb een eenmansbedrijfje wat mijn naam draagt gevolgd door : promotie & bemiddeling. Ik ben sinds 1999 7 keer in CZ geweest, leer de taal op het ogenblik op de volksuniv. Haarlem. Binnenkort ga ik een marktonderzoek doen voor een NL bedrijf in CZ. Ik maak voor NL bedrijven eerste contacten in CZ en voor CZ bedrijven in NL. Ik houd van pionieren
yeah.gif
, ergens iets tot stand brengen waar nog niets is. Ik heb intresse in Luchtvaart, Bomen en planten en politie. Ik leg wel makkelijk contacten. Ik ga van de zomer enige maanden in Praag wonen (weet er nog iemand betaalbare woonruimte in Praag ?) En als je denkt dat ik je ergens mee kan helpen, aarzel dan niet maar neem contact op met me. Het lijkt me leuk jullie hier vaak te "spreken"
smiley20.gif
En ik hoop van tijd tot tijd mee te doen hier op het forum. Allemaal goed weekend enne... bedankt voor de aandacht
worshippy.gif
groetjes...

Voda

Maak van die tegenslagen nu eens een UITdaging ! Want daar ZIJN ze voor !
 
D

Deleted member 495

Guest
Hoi Wim, welkom en veel plezier op dit forum. Voor woningen in o.a. Praag kun je kijken op www.sreality.cz of www.byty.cz
Houd er rekening mee dat de prijzen in Praag hoog zijn. Als je niet perse in Praag hoeft te wonen, kun je beter een buitengebied kiezen.
 
Hallo Wim,
Welkom op het forum
aangenaam.gif
, en heel veel sukses in Praag en met je taalcursus.
En ik hoop voor je dat je uitdagingen mogen slagen
smiley20.gif
.
Albert
 
Ik zit nu wel met je in de chat, maar toch ook via de site, een hartelijk welkom!

Ik heb me al rot gelachen met je!!!!

Cau!
 
er moet MEER gezwoven worden..
yeah.gif
vooral ZONDER transponder en DWARS door alle soorten Controlled Airspace
tongue.gif
laugh.gif
tongue.gif
 
Sorry mensen, kben nog niet zo handig en bedreven op dit forum. Bovenstaand bericht was als PM bedoeld voor de zweefvlieger van dit forum. Ik noem verder GEEN namen..;-)
Ik maakte dus een fout en TOEN kwam mijn bericht voor iedereen zichtbaar HIER te staan. Excuses voor de daarin geuitte onbegrijpelijke taal. MOCHT U uitleg willen dan zal degene voor wie dit bericht EIGENLIJK bedoeld was U die graag geven...

Voda
 
Bovenaan