Hallo, ik zal me even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo, ik ben Sandra woonachtig in Rockanje(Nederland), de reden dat ik lid ben geworden is omdat wij een chodsky Pes(Tsjechische herder) hebben.Wij hadden nog nooit van dit ras gehoord, hij heet Kenai is nu 10 maanden jong en hij is geweldig leuk.Er is in Nederland maar weinig bekend over deze honden.
Aangezien er hier mensen zijn die uiteraard wel bekend zijn met dit ras, zou ik het leuk vinden om er meer van te weten, zowel van het ras als het land van herkomst.
Dus ga ik op mijn gemak alles lezen hier.
Wij hebben Amerikaanse minipaardjes voor de hobby en heel veel dieren rond lopen.
Op onze site is meer te lezen en zijn ook foto's van Kenai te vinden.
p.s ik vind het erg leuk als mensen in het gastenboek :schrijven:

groetjes Sandra
 
Welkom Sandra,

Omdat ik ook in Rockanje woon dacht ik, even kijken in dat fotoalbum of ik iemand herken.
En ja hoor, ik ken jou, en ik ben als ouder met jou en je klasgenootjes in de 5e klas van "De Hoeksteen" meegegaan op kamp.
Als je mijn foto hiernaast ziet, weet je vast wel wie ik ben.

We zijn wel heel erg geïnteresseerd in de natuur, maar van je hond weet ik verder niks.
Heel veel succes ermee.

Groetjes
Corrie.
 
Welkom op dit forum Sandra. :zwaai: Ik heb de foto's gezien van jullie herder, wat een mooi beest! Ik kende het ras inderdaad niet, leuk om te weten. Veel leesplezier hier.
 
Bovenaan