Hallo, ik ben nieuw op dit forum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Nou welkom Patrick. Na het bekijken van jouw opgegeven forums hebt ik het denk ik goed dat jij best wel een genieter bent en wel van feesies houdt. Wat doet jou hier op dit forum brengen, Het land? Het bier? Of .....?
 
Hoi Patrick, fijn dat je hier op het forum terecht bent gekomen!
Ik hoop voor je dat je zeker eens naar Tsjechië gaat, want daar hebben ze bier.....! echt Super!! Als je iets wilt weten, gewoon vragen.
 

char

† In Memoriam
Van harte welkom op dit Forum, Partrick!!!...
Je zult je, gauw "thuisvoelen". op dit Forum.
Zeker, wat bier betreft!!!..
Maar ook heel veel informatie over de "genieters" van, en de makers van, bier in Tsjechie, kun je hier vinden!

Char.
 
Ik ben een jongen met een beperking en ben sinds vandaag lid op deze forum, naast deze ben ik lid bij

www.hobbybrouwen.nl
www.blauwebes.nl

en ben lid van het bierblad pint.
Welkom op het forum, Patrick! :zwaai:

Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar je begint er zelf over: wat moet ik mij voorstellen bij "een jongen met een beperking"? Beperk je je alleen tot bierdrinken/brouwen misschien? In dat geval zit je goed op dit forum. :lmfao:

PS. Ik maak er een grapje over, maar voor er iemand boos op me wordt: mijn vraag is serieus bedoeld. ;)
 

Maria

Geroyeerd Lid
Pffff blij dat iemand me al vóór was (beter gezegd: twéé iemanden!). Ben ook wel iets benieuwd naar de beperking, hij is in elk geval belangrijk genoeg voor je om 'm te melden, dus..en wat betekent hulp van een Tsjechiese vrouw?
O ja, natuurlijk welkom hier en veel leesplezier! (gaat vast goedkomen!).
groetjes, Maria
 
Ik heb ook een beperking maar die belet me niet Patrick van harte welkom te heten..

Gek toch dat bijna iedereen vraagt wat je niet kan en zelden iemand vraagt wat je WEL kan.

Het laatste is niet flauw bedoelt, gewoon een wijze les van mijn revalidatiearts een jaar of 16 geleden
 
..... wat moet ik mij voorstellen bij "een jongen met een beperking"? Beperk je je alleen tot bierdrinken/brouwen misschien? In dat geval zit je goed op dit forum. :lmfao:
Ik kreeg antwoord van Patrick per PM, maar aangezien er geen supergeheime dingen in staan en anderen het ook graag willen weten, ben ik zo vrij z'n antwoord hier te publiceren... :)

Patrick Kroon schreef:
Hai die PuNkenStEiN,

Ik bedoel een jongen met een beperking, dat ik moeilijk kan rekenen en met bier drinken beperk ik tot 10 biertjes en op feestjes drink ik niet meer dan 20.
Alvast een heel gelukkig,gezond en vooral heerlijk 2008.
van, Patrick Kroon.
Ps; Mijn bijnaam is Patrickbier.
En waarom zou ik boos moeten worden, het is toch een gewone vraag die je stelt.

:cheers::cheers::zwaai::zwaai:
Bedankt voor je toelichting, Patrick; jouw invulling van het begrip beperking geeft mij een zeer vertrouwd gevoel. :lmfao:
 
Bovenaan