Hallo, ik ben Jessica

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

dag allemaal,

Ik heb me vandaag ingeschreven op het Tsjechisch forum omdat ik van plan ben om volgend jaar zomer naar Tsjechie op vakantie te gaan met mijn gezin. Ik heb de afgelopen dagen wat over Tsjechie gelezen en ik begin steeds enthousiaster te worden over dit land.
Ik vind het leuk om me van te voren goed te informeren en veel te weten te komen over Tsjechie.
Wij gaan eigenlijk bijna altijd naar Frankrijk op vakantie maar het lijkt me leuk om eens de andere kant op te gaan. Tsjechie lijkt me een prachtig land.

groeten van Jessica
 
hallo Jessica

Hallo Jessica,

Welkom op dit fijne forum. Je kunt hier ontzettend veel info vinden. Ik wens je alvast een fijne vakantie in Tsjechie. Heb je al een idee waar je heen wilt gaan.

Groetjes Barend
:lekker:
 
Hallo Jessica,welkom!!!
Ik denk dat je goed zit op dit forum om van tevoren zoveel mogelijk info te verkrijgen over Tsjechië.
Vergeet de zoekfunctie niet, daar zit ontzettend veel info achter!!
Veel succes.

Groet,Doni:zwaai:
 

char

† In Memoriam
Hallo Jessica, Welkom!!!! Na de vakantie, niet verder vertellen waar je geweest bent!... Anders wordt het hier veels te druk!...
Veel plezier!... Carlo.
 

Maria

Geroyeerd Lid
Hoi Jessica,
welkom op het forum! Leuk dat je je al zo aan het orienteren bent voor volgend jaar! En mocht je eerder enthousiast worden, kan je altijd nog in CZ gaan skiën deze winter :).
groetjes, Maria
 
Hallo Jessica,

Een jaar geleden zat ik in dezelfde positie. We wilden eens wat anders dan normaal en besloten om eens naar Tsjechië te gaan en dus ook aangemeld op dit forum.
Voor die tijd zijn we 20 jaar op rij naar Zwitserland op vakantie geweest maar dat werd echt te duur voor ons.

Nu na de zomervakantie willen we nooit meer anders, zo goed is het ons bevallen.
We zijn zelfs bezig met een tweede huis daar, dus kun je nagaan dat het ons echt goed bevallen is.

Het zal jou vast en zeker ook goed bevallen.
Wil je gaan kamperen?
 
Wat leuk, al die reacties!

Ik heb nog niet echt een bestemming in mijn hoofd. Ik zag op de site van Tsjechoreizen een paar autorondreizen staan die me erg leuk lijken! We zijn dan een paar dagen in Praag (die stad wil ik zeker zien) en we zien dan een paar mooie natuurgebieden. We overnachten dan steeds in een hotel.
Ik heb nog geen reis geboekt, omdat ik me eerst nog wil orienteren. Het is niet makkelijk om met twee pubers iets te vinden wat wij allen leuk vinden.:fluit: Maar al ontdekkende wordt ik steeds enthousiaster!

Ik vind deze site ook geweldig trouwens, hier zal ik de komende tijd veel te vinden zijn.

Fijne dag! Jessica
 
welkom op het forum jessica. voor pubers in het reuzengebergte wel het leukst en dan wel een beetje de grote wintersportplaatsen. hier zijn allerlei activiteiten te doen ondere andere rodelen en mountainbiken en verder kan je er ook mooi wandelen. ik wens jullie nu alvast veel plezier.
 
even naar ik vertrek kijken

Welkom Jessica,

Leuk dat je net als wij je ogen de andere kant op laat gaan.
Wij zijn gefilmd en komen op tv
a.s. donderdag 11 oktober nederland 1 om ong.21.10 uur denk ik
Het programma heet "Ik vertrek" van de Tros.
Er zijn ook beelden van de omgeving gemaakt en dan krijg je een leuke indruk van onze regio.
Hetty en Peter Jordaan van "Autocamp Na Kopci" zijn in het voorjaar 2008 op Tv met het vervolg op hun uitzending die afgelopen jaar 2x op TV is geweest. Zij zitten in een andere provincie.
De aflevering van hun is nog steeds te zien op uitzending gemist.

Kijk lekker a.s. donderdag en geniet alvast van het mooie Tsjechie en natuurlijk ons gestuntel!!!
Iedereen is van harte welkom, dus Jessica, als je in de buurt bent, kom gezellig een kopje koffie halen.

Groetjes,

Corrie
 
@ noukie: we willen volgend jaar ook graag een keer op wintersport gaan en volgens mij is Tjechie ook een goed alternatief voor Oostenrijk. Ik las ergens dat de apres ski in Tjechie minder gezellig is...naaah:puh: Ik ben niet zo'n apres ski-er denk ik, duik liever ergens een gezellig kroegje in. :stout:
Moet alleen nog uitzoeken hoe dat nou precies werkt met ski-passen en lessen, want ik ben nog een groentje op dat gebied. Maar daar heb ik nog zeeen van tijd voor, eerst maar eens in zomertijd Tjechie verkennen. :)

@Corrie : wat gaaf! Dus jullie gaan echt de stap maken om in Tjechie te gaan wonen? Wat een avontuur lijkt me dat! Gaan jullie iets opzetten in Tjechie? Ik ga aanstaande donderdag zeker kijken naar jullie. Enne..bedankt voor je uitnodiging, wie weet zien we elkaar van de zomer wel.
Ik ga nu even kijken of ik iets kan vinden op uitzending gemist over Hetty en Peter.

groetjes, Jessica
 
hoi jessica,
welkom op dit forum. Nu je eenmaal de weg hier hebt gevonden, kom je dr niet meer vanaf :kind: Zie ook onder forum verslaafd:lmfao:
Veel plezier met lezen van alle berichten(ben je soms uren en dagen mee bezig) Maar is reuze gesjelli en leerzaam. Als je wat wil weten vragen, en je krijgt vaak/meestal wel antwoord van 1 van de forumleden
succes
 

Macek

Geroyeerd Lid
Welkom Jessica en je ziet ook hier word je met open armen ontvangen, maar kijk uit voor het Tsjechiëvirus, een bijna niet uit te roeien verslaving, ik spreek uit ervaring.
 
@ macek : leuk forum is dit ja!:)
Het zou me niets verbazen als ik besmet wordt met het Tsjechiëvirus. Ik ontdek nu pas dat Tjsechie zo'n prachtig land is..en dat zo dichtbij Nederland. Het is een redelijk goed bewaard geheim kennelijk, hopelijk wordt niet al te bekend.:stout: Ik kan niet wachten tot het zomer is!
Wat is een pivonist trouwens?

@ Corrie: ik heb ondertussen al een stuk van deze aflevering gekeken...bedankt voor de link!
 

Freddy2005

† In Memoriam
Tja hoe zal ik dat zeggen.......eh.....een echte bierkenner??? Of een flinke bierzuiper :lekker: ..haha......kwestie van interpretatie


Oh,oh,oh, let op voor onze pivonist.

Geen foute info over zijn status of het gaat hier de verkeerde kant op. Ik zou er niet tegen willen in de :cheers: clinch gaan.

Laat het hem liever zelf maar uitleggen wat deze zeer hoogstaande titel precies inhoud.
 
Bovenaan