Hallo, ik ben een nieuw lid

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal.

Sinds vorige week ben ik nieuw op het Tsjechisch forum.
Even een beetje achtergrond. Ik kom al 14 jaar in Tsjechie, nl. in Dobruska.
Wij hebben een stedenband met dit stadje. Bij mij is het begonnen met een voetbaluitwisseling en sindsdien heb ik daar een vriendenkring opgebouwd. Sinds 2000 ben ik lid van de werkgroep Stedenband Ter-Aar- Dobruska. En daar zijn we heel actief in.
We zijn nu bezig met het "rollator"project. Waarschijnlijk is dat bij jullie wel bekend, want dat onderwerp staat met krantenartikel en al op het forum. En daar heb ik toch wel heel wat verrassende reactie's op gelezen. Ik weet wel, dat onze 60 rollators, die we daar eind april gaan brengen, met open armen worden ontvangen. Willen jullie daar meer over weten, lees ik dat wel.
WE zijn ook bezig met een muziekprogramma van 2 Ter Aarse en 2 groepen uit Dobruska. Dat optreden gaat plaatsvinden op onze braderie in september. Het word heel erg leuk!!!
Ik laat het hier even bij. Ik heb nog veel meer te vertellen, maar dat komt wel.
Ineke.
 
Ineke van harte welkom op het forum.
En natuurlijk we zijn erg nieuwsgierig van aard hier dus willen we zeker weten hoe de rollator's ontvangen zijn en natuurlijk met foto's :deuk: :deuk:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Ineke en alle andere nieuwe leden die er onlangs zijn bijgekomen op het forum, veel lees- en kijkgenot. :lezen:

Vergeet niet eerst de zoekfunctie te raadplegen voor uw vragen en dan pas met uw specifieke vragen te komen mochten deze er nog zijn.
 
Bovenaan