Hallo allemaal

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

<font color="pink"> </font>
Hallo allemaal,

Ik ben nieuwe hier en ik begrijp dat het de gewoonte is je even voor te stellen
aangenaam.gif
. Dat doe ik dan ook graag.
Ik ben Linda, 26 jaar en moeder van 2 kleine kinderen (2 en 3). Mijn man en ik zijn al vele jaren naar Tsjechië op vakantie geweest maar sinds de komt van de kinderen zijn er we er nog niet weer geweest. En tja..daar willen we natuurlijk heel graag verandering in brengen want zo'n brok natuur en cultuur is zelf op zo'n jonge leeftijd al onmisbaar
smile.gif

Dus dit jaar gaan we met onze oude caravan weer naar Tsjechië toe. Maar gek genoeg hebben we nog geen idee waar we naar toe willen hihi. Zonder kinderen kijk je toch heel anders naar een land en veranderen je 'eisen' ook wat. We willen nu op zijn minst zwemwater in de buurt en net sanitair. Lipno meer lijkt ons wel wat.
Ik zal even verder sneupen in de andere rubrieken, en daar evt. mijn vragen stellen.

Groetjes Linda
 
Als een gedacht aan een trektocht door de CZ van Zuid naar Noord van Oost naar West.
Hebben wij ooit gedaan,te gekke ervaring
 
Welkom Linda! Hier vind je vast een goede advies van de mensen, die zelf op de campings zijn geweest. Verder veel succes met het zoeken en goede vakantie toegewenst!
 
Hoi Linda, nou heel veel plezier hier op dit forum. Ik hoop dat je een leuke vakantieplek zal vinden. Het zoeken er naar vind ik altijd al ontzettend leuk. Alles uitspitten, wat, waar en hoeveel etc etc

Nou groetjes Sas
 
Bovenaan