Hallo allemaal

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

E

Essies

Guest
Hoi,

Ik ben Esther en ben hier beland omdat we volgend jaar naar een Hondenshow gaan (mei) en de zomervakantie hebben geboekt van een vakantiehuisje in Rudnik (2 weken).
Dus de voorpret kan beginnen.
Ik ga eens rustig doorspitten wat er allemaal opstaat, en wellicht vind ik hier tips enz.

Groeten Essie
 
E

Essies

Guest
Hallo Aad,

Bedankt.
Maar wat betekent: "Nunc est bibendum".
De groeten en tot ziens ofzo???
Want van de taal weet ik nog niets, dus dan kan ik alvast wat leren haha.
Allereerst maar hallo, daag, bedankt en hond leren :lache:
 

char

† In Memoriam
Oke doe maar een roseetje :cheers:dan

Essie

Haahhaha...Essie!!.. Jij hebt, hier op het Forum, in ieder geval geen inburgeringscursus nodig!!!.
Voor verdere vragen kun je de zoekfunctie gebruiken. En je kunt hier uren lezen, over de meest leuke, informatieve, domme, interessante en actuele dingen, die Forumleden meemaakten, of nu in het nieuws zijn.

Veel plezier!!..

Char.
 
E

Essies

Guest
Hoi Heidi,

We hebben Belgische Herders, Groenendaelers. twee reutjes een van 5 jaar en een pupje van 7 maanden. Alleen heeft die pup net anderhalve week terug zijn chterpootpoot gebroken..... Maar gelukkig gaat het herstel voorspoedig.
Je kunt ze zien op mijn site. (www.essiesweb.nl).

De show is naar mijn weten niet in Rudnik, maar bevriende Tsjechen die in het land een Belgen kennel hebben, hebben ons uitgenodigd om in Tsjechië naar de show te komen.
Maar uit ervaring weten we dat we dan weinig van het land zien, en daarom gaan we ook de zomervakantie ernaar toe. Een huisje bij Happy Home geboekt.
We hebben al vaker plannen gehad om naar Tsjechie te gaan.....Leuk dat je er naar vraagt..

Groeten Essie

Haahhaha...Essie!!.. Jij hebt, hier op het Forum, in ieder geval geen inburgeringscursus nodig!!!.
Voor verdere vragen kun je de zoekfunctie gebruiken. En je kunt hier uren lezen, over de meest leuke, informatieve, domme, interessante en actuele dingen, die Forumleden meemaakten, of nu in het nieuws zijn.

Veel plezier!!

Dank je wel Char..... nu wordt ik gelijk nieuwsgierig Char kun / ben je ook spiritueel??
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Hoi Essie/Esther,
Welkom op het forum, wat leuk een naamgenootje en dan van de zomer zo dichtbij. Wij hebben een pension in Rudnik-Javornik. Kijk maar eens op onze site wat er in de omgeving allemaal te doen is. Veel plezier alvast!
Esthertje/Essie/Esther
 

Maria

Geroyeerd Lid
Ik heb 'onze' Char nog nooit horen vragen: begint het met een A? Begint het met een E? Begint het met een L? Begint het met een B? Begint het met een D? Begint het met een Y? :lache:
 
Nee,...helaas niet!!... Mijn broer Dirk ..... kan in de toekomst kijken...Hij weet precies wanneer zijn voorraad bier op is....Ik ben meer van de "Domme Vragen"......
Kom kom, char, nu doe je jezelf tekort. Ook jij bent een begiftigd mens! Jij weet precies wanneer je voorraad bier op was! :*:

Wie het verleden niet kent, heeft geen toekomst.
 
Welkom Essies,

Mijn naam is Kukel en ik lijd nogal een honds bestaan in Nederland.

Mocht je nog een hond nodig hebben in Tsjechie dan ben ik de juiste hond.

Ik kan vele kunstjes!

Maar sluit me niet op, daar kan ik niet tegen.

Het water wat ik drink heet in Tsjechie gambrinus.

Weer een woord voor je om te onthouden.

Groet van een hondse Kukel.
 
Bovenaan