Guess who's back!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Na een korte onderbreking van zo'n 5 jaar kom ik hier maar weer eens een kijkje nemen. Na te zijn bekomen van de eerste schok van alle vernieuwde functies en het nieuwe uiterlijk van het forum las ik net het bericht over het overlijden van Pepo bijna een jaar geleden. Een aantal jaren geleden werden Pepo en ik op het zelfde moment moderator hier op het forum, ik het Pepo toen met name achter de schermen van dit forum, op het beheerders gedeelte leren kennen als een slimme, zeer betrokken en warme persoonlijkheid. Ik heb Jozef éénmaal tijdens een etentje met het forumbeheer van toen mogen ontmoeten en denk daar met veel plezier aan terug !

Tot zover mijn schok momenten na mijn terugkeer op dit forum......

Voor diegene die me (nog) niet kennen, of voor de comazuipers hier, die mij niet meer kunnen herinneren (iK NoEm gEeN NaMeN!) zal ik mezelf nog even kort voorstellen....

Ik ben Arno, getrouwd met Marion en we hebben 2 kinderen: Jetske van 7 en Timo van 4 1/2.
Tussen 2004 en 2007 zijn we meerdere keren naar Tsjechië op vakantie geweest, we zijn op verschillende plekken geweest en hebben een groot deel van Tsjechië gezien. Zuid Bohemen, West Bohemen, Reuzengebergte, Noord Moravië en Tsjechisch Zwitserland.

Toen de kinderen klein waren, zagen we het niet zitten om "helemaal" naar Tsjechië te rijden. Nu de kinderen wat ouder zijn (lees: zindelijk, kunnen zichzelf vermaken en hebben inmiddels hun eigen tablet) begon Marion een tijdje terug opeens weer over Tsjechië. Zelf vond ik het eigenlijk nog iets te ver om 8 á 10 uur met die vechtende koters op de achterbank helemaal naar Tsjechië te rijden en wilde liever iets dichterbij huis blijven.... Noord Frankrijk o.i.d., maar de prijzen van de accommodaties daar deden me toch ook weer steeds meer richting Tsjechië kijken....

De komende tijd zal ik hier eens opzoek gaan naar:

- Een leuk vakantiehuis voor 6 á 8 pers. met kinderen (zwembad(je), speeltoestel, kindvriendelijke tuin)
- Leuke uitstapjes met kinderen van 7 en 5
- Evt. een leuk adresje voor een tussenstop/overnachting ergens halverwege Duitsland.


ps. ik ben bekend met de zoekfunctie ;)
 
..... voor de comazuipers hier, die mij niet meer kunnen herinneren (iK NoEm gEeN NaMeN!) zal ik mezelf nog even kort voorstellen....
Ik herinner mij niets. Wie bent u?:lmfao:

Geweldig dat je er weer bent, Arno, welkom terug! En net als vroeger, zijn er nog altijd zat (voor er gelijk alweer misverstanden ontstaan: ik bedoel hiermee "genoeg") mooie, betaalbare accommodaties te vinden in Tsjechië. Succes ermee!
 

Tabe

† In Memoriam
Arno wie?......
Welkom terug Arno.
Je geeft precies dezelfde motivatie om op vakantie naar Tsjechie te gaan als wij, zo'n 23 jaar geleden. Frankrijk te duur, vooral met koters; alternatief werd Tsjechie.

Is de functie van moderator niet iets voor jou?:D
 
welkom terug Arno.
Wij hebben in onze vakantie altijd erg veel ondernomen met Romano mijn zoon van nu 10 jaar. Heb dat op mijn website staan die je waarschijnlijk al wel kent. Dus leuke dingen genoeg om te doen hier in tsjechie met de kinderen.
Fijne vakantie
 
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:
in het kader van onnodig quoten ... ik ben het met Lina eens !!! :lache:

Wacht maar :) Je krijgt er een hoop werk bij als Moderator ;)
 
Bovenaan