Groetjes uit México

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Macek

Geroyeerd Lid
Sas schreef:
Ach Macek, gewoon weer te diep in t glaasje gekeken? We zijn t van je gewend hoor
grin.gif
O, en dit ben ik nog vergeten, kijk naar de tijd Sas van het bericht, ik zat aan de koffie! Ik begin s'middags pas met pivo's en als ik moet autorijden drink ik ABSOLUUT geen alcohol, dat kan ik niet van iedereen zeggen. Maar toch de vriendelijke van Macek. (wat bedoel je met "gewoon weer"?)
 
Hee Punk je haalt de woorden uit mn mond
grin.gif


Nou ja Macek, je mist wel eens het één en ander hier op het forum. Je bent vaak niet helemaal bij. Dat bedoelde ik met "gewoon weer". Toch niet beledigd hoop ik?

En inderdaad geen alcohol als je moet rijden. Helemaal met je eens. Als je jezelf hierdoor kapot rijd heb ik geen problemen mee maar als je een ander iets aan doet hierdoor is heel erg. Maar we gaan
ot.gif
.

En ook van mij de vriendelijke........
 

Macek

Geroyeerd Lid
Nee Sas, ik ben niet beledigt ,ik heb een brede rug en een groot incaseringsvermogen, mijn probleem is dat ik wat dilectisch gestoort ben, ik zie soms niet wat goed of niet goed is. Heb niets te maken met pivo,s . Neem de Pivonist niet altijd serieus.
Facilis est decencus averni!!!!!!!
Ja, ja Sas nu jij weer!!!!!!
 

Macek

Geroyeerd Lid
PuNkEnStEiN schreef:
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Sas</font><hr />

Ach Macek, gewoon weer te diep in t glaasje gekeken?
Van zulke vragen word ik altijd een beetje dichterlijk, dus rolde dit eruit:

<font color="blue">Starend in een pivopul
Komen de diepste gedachten langsgedreven
Waarvan met name deze in mijn hoofd blijft zweven:
Met een lege pint ben je pas echt de lul! </font>

Maar goed, terzake nu...
blush.gif


[/ QUOTE ]
Deze is gepikt Punk, maar toch aardig

Beter dan linnen in de kast, is klare drank zo in je bast
je hoeft het niet te stijken of te plooien
je hoeft het alleen maar in je bek te gooien
NAZDRAVI
 
Iets heel anders
grin.gif
laatst was ik prettig verrast toen ik hier in de videotheek de film ´´Musime si pomahat´´ zag. Welliswaar vertaald naar de corny titel ´´ Amor en tiempos de odio´´ (Liefde in tijden van haat) maar het was de enige echte!
(Voor degen die deze film niet kent, het is een film die zich afspeelt in WO II met o.a. Bolek Polivka in een schitterende rol.)
Was wel leuk om hem weer eens terug te zien en vooral om hem hier in Mexico in de videotheek te vinden
grin.gif
 
Grappig dat je daar over begint.
Volgende week (donderdag 12 augustus) is deze film op BBC 2 te zien.
59.gif
 
Hmm wel een beetje laat misschien, maar een ideetje voor degene die hem nog niet gezien heeft om hem op video op te nemen? Hij is zeker de moeite waard.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Sas schreef:
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Macek</font><hr />

Neem de Pivonist niet altijd serieus.
Facilis est decencus averni!!!!!!!
Ja, ja Sas nu jij weer!!!!!!

smiley29.gif
Jou serieus nemen, haha echt niet. Doei doei
bye.gif


[/ QUOTE ]
Ahoj Sas, ik ga over naar hospoda, want dit hoort niet in groeten uit Mexico, Hasta la vista, manjana otre diaz. El cervezanisto.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Ik heb net begrepen dat ik reeds in hospoda zit, kan je nagaan hoe gestoord ik ben(nee, nee, ik zeg het zelf) heb twee pivo op, ik ga nog even door met filosoferen.
Geen hard fielings, ik probeer van jullie allemaal te houden, de Pivonist heeft een hart zo groot als een bierfust.Nazdravi.
 
Bovenaan