Goedkoop hotel of pension in Praag?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Goedkoop, maar goed hotel gezocht in Praag

Ik zoek een goed, maar goedkoop hotel in Praag stad, voor twee personen, voor 8 nachten.
Heeft iemand suggesties?

Re: Goedkoop, maar goed hotel gezocht in Praag

Kijk even op de website van www.tailormade-travel.nl.
Wij zijn zelf in hotel Kupa geweest een prima hotel als je niet al teveel luxe zoekt en er dus eigenlijk alleen maar bent om te slapen.
Naast het hotel zit een western restaurant met een goede keuken.
Hotel Sunshine ken ik verder niet.

Pelhřimov

Donateur
Re: Goedkoop, maar goed hotel gezocht in Praag

Wij zijn 10 jaar geleden met deze reisorganisatie naar Praag geweest en dat is ons goed bevallen.
We verbleven in Hotel Brno, wat tegenover een metrostation ligt. Het lag wat buiten het centrum en was (toen) lekker rustig. Het hotel was voor ons, net zoals hierboven beschreven, toch alleen maar om te slapen.

Maar er zijn ook goedkopere alternatieven.
Een zelfde soort vraag is al eens eerder gesteld door Alwin in de topic "hotel in Praag gezocht"
(er werkt iets niet goed in mijn PC, waardoor ik de link er niet bij kan plaatsen)

hoi pelhrimov ik g akomende zomer naar hotel brno heb je mischien fotos of meer informatie over het hotel alvast bedankt groetjes jeffrey

nee maar er is heel weinig info over ik heb geboekt via gogo tours en daar staan drie fotos maar kan nergens ervaringen vinden van mensen over dit hotel

nee dat had ik ook al geprobeerd maar toch bedankt voor de moeite en op heel DAT internet is nisk te vinden nou was hier opp het forum een iemand die in dat hotel is geweest hopelijk treageert die erop

Klopt, dat is pelhrimov. Ik heb haar gevraagd of ze hier wat meer info over het hotel wil plaatsen. Maar heb even geduld, ze is momenteel niet online, geloof ik. Succes verder! :)

Gevonden op www.gtsincoming.cz

Name: Hotel Brno
Address: Thamova 26, 186 00 Prague 8.

Location: The Hotel Brno is situated in a residential area on the border with the city centre. It enjoys an excellent connection via public transport to the city centre.

Accommodation: The Brno offers 37 double rooms of which 20 can be made into triple rooms. 9 apartments are available as well. The rooms are equipped with bathrooms, WC, direct dial telephone and satellite TV.

Board: In the first floor restaurant, begin the day with a delicious buffet breakfast, or dine on the local and international dishes for lunch and dinner. For a taste of something different, try the pizza in the pizzieria on the ground level that is available as well to the general public.

Services: The hotel reception is open around the clock; additionally, the hotel offers a safe for guests, and guarded parking for 26 cars and two busses.

Public transport: During the day, you can reach the city centre in 10 minutes by metro (Křižíkova), or by tram. At night, it takes approximately 15 minutes to reach the hotel from the city centre.

Bijlagen

• hotel brno.jpg
    hotel brno.jpg
    13,6 KB · Bekeken: 118

Pelhřimov

Donateur
PuNkEnStEiN schreef:
Klopt, dat is pelhrimov. Ik heb haar gevraagd of ze hier wat meer info over het hotel wil plaatsen. Maar heb even geduld, ze is momenteel niet online, geloof ik. Succes verder!

Onze pc is komende dagen druk in gebruik door André, dus ik kan deze week maar af en toe online zijn. :snik:

@Jeffrey
Toen wij in dat hotel waren was het er goed vertoeven.
Maar het is alweer 10 jaar geleden dat ik er was, dus er kan heel veel veranderd zijn in die tijd. :confused:
Het hotel lag wat buiten het centrum, maar tegenover een metrostation. Ideaal dus.
Op de foto van Milos zie je het hotel liggen met daarvoor de ingang van de metro.

groetjes en veel plezier in Praag

Jeanne

Hey Jeffrey, leuk dat je vd zomer naar tsjechie gaat! ik ben zelf ook van plan te gaan.. zat ook bij gogo te kijken, wat heeft jou doen besluiten om BRno te kiezen en niet hotel Kupa?

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op deze site.
Wij willen dit jaar naar Tjechie op vakantie en zijn op zoek naar een net betaalbaar hotelletje of pension rond Praag.
Wie heeft voor ons tips?
Joke.:bloem:

Nee, dit wordt de eerste keer. Wij dachten buiten Praag te overnachten in een dorpje of stadje. Verder weten we niets af van Tsjechie.
joke

Freddy2005

† In Memoriam
priv schreef:
Nee, dit wordt de eerste keer.
Welkom Joke, maar lees alvast eens enkele topics door. Deze vraag werd reeds meermaals gesteld en er is ook veel rond geschreven. Gebruik de zoek functie en stel daarna uw vragen mochten die er toch nog zijn. Veel leesplezier.:lees:

romana schreef:
Zelf heb ik heb een 1-kamer appartement in Praag, 20 min van het centrum vandaan. Ik woon in NL en mijn "Praagse nest" is daarom bijna altijd leeg, ook met Kerst en Oud en Nieuw. Als je belangstelling hebt hoor ik het van jou graag op hejrom@hotmail.com. Groetjes, Romana
Beste Romana
Ik wil mijn vriend graag verrassen op een weekje Praag. Ik zou van 20 tot 26 februari willen gaan. Hoeveel vraag je voor deze week? En is er een keukentje in het appartement is het centrum makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?
Groetjes,
Saskia (uit België)

Pelhřimov

Donateur
Saskia, ik denk dat je van Romana geen berichtje terug kan verwachten, want ze is in december 2005 voor het laatst op het forum geweest en haar berichtje, waar jij op reageert is zelfs nog een jaar ouder

Bovenaan