Goede/slechte ervaringen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij boeken via tsjecho-reizen en dat is ons goed bevallen.

De 4e keer hadden we even een mispikker omdat de foto's erg "positief" genomen waren.

Na wat heen en weer bellen hebben we een keurige vergoeding aangeboden gekregen.

Wij gaan meestal naar het Reuzengebergte. Iets duurder en toeristischer, maar makkelijker vertoeven qua winkels en de taal. Ze spreken er eerder wat buiten de deur.

Gek genoeg scheelde het een stuk wanneer ze wisten dat je geen Duitser was, maar Hollander. Nu heb ik helemaal niks tegen Duitsers, het is met Tsjechie mijn favoriete land.

Maar goed, eikels heb je waarschijnlijk ook wel in het Noorden, wat dat betreft blijft het altijd wel een gokje.

Succes de volgende keer!

Ik zie nu pas dat ik een onderwerp van 2 maanden omhoog schop....
 
Wij hebben nog nooit iets vooraf geboekt. Maraja wij gaan dan ook nooit in het hoogseizoen. We gaan altijd op goed geluk ergens heen. Maken meestal een rondreis bellen ergens aan en bekijken de kamer e.d. Vinden we het niets, dan gaan we verder naar het volgende pension.

1x een Hotel waar we het wat minder vonden, maar we waren te moe om verder te rijden. Ach, de kamer was schoon en het was maar voor 1 nacht.

Verder niets dan lof over het land en de tsjechen. We zijn er helemaal verslaafd aan. Veel moois te zien, super afwisseling tussen natuur en cultuur. Voor elk wat wils.

En geen winkels? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, al die enorme supermarkten die er zijn. Ja wel even naar een wat grotere plaats. Maar in demeeste dorpjes zijn ook wel buurtsupers te vinden.
Eigenlijk nooit een probleem geweest.:clap:
 
Ik ga al meer dan 12 jaar naar tsjechie en heb al vele huizen bezocht. En de een was beter als de andere maar je gaat voor het land en dat maakt weer een hoop goed. Ik heb ook nog nooit het idee gehad dat de tsjechen me wide vermoorden. En tegenwoordig worden de huizen veel luxer en beter
Frieda
 
Wij gaan reeds 4 jaar naar tsjechie en hebben nog geen slechte ervaringen in de +-20 verschillende bestemmingen.
Maar de bezienswaardigheden komen nog steeds niet naar je toe.
Zoek ze zelf op en in tsjechie zijn er veel.
 
ja, ben het er helemaal mee eens, supermarkten zijn overal soms kleine soms grote en anders rijd of loop je maar een stukje. als je echte luxe wil ga dan naar center parks of landal toe.
 
Bovenaan