Gezocht: bouwgrond Reuzengebergte

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie kan ons helpen?
Wij zoeken een (groot) stuk bouwgrond met ontzettend mooi uitzicht, voor het bouwen van een huis met uitzicht over het Reuzengebergte.
Wij zoeken wel een stuk land met water- en elektratoevoer.
Dank u.

[EDIT] Concrete aanbiedingen niet hier, maar per PM svp.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo

ik heb gelukkig net mijn grond met casco huis kunnen redden met behulp van mevr. Hartmanova
dit hadden wij al heel lang geleden aangekocht voor met name de perfecte locatie in de natuur. wij hebben een nieuwe electra aansluiting laten realiseren een aantal jaar geleden en de waterput zit dichtbij ons object.
maar helaas verkopen wij het grondstuk niet.
echt mooie plekken zijn moeilijk te vinden in het reuzengebergte en er mag natuurlijk niet overal maar wat gebouwd worden.
 
Misschien even googelen op: Stavební pozemek v Krkonoších.
Zoals dit bijvoorbeeld:
http://www.barabizny.cz/reality/sta...-(11.000m2)-stromkovice-v-krkonosich-665.html
Geachte,
Ik schaam mij een beetje.. U heeft deze suggestie gedaan en ik heb deze nooit gezien..
Ik vind dit erg mooi..
weet u ook waar dit is aub?
hartelijk dank, Luc

Kijk in Rybnice aan het einde van de verharde straatweg. Daar is een ruine met een te gekke uitzicht....
meneer, mevrouw. Ik schaam mij een beetje..ik heb dit bericht nooit gelezen.
Is dit stuk grond nog beschikbaar en vooral...heef the inderdaad ene mooi uitzicht?
Heeft u een precies adres zodat ik het kan vinden op googlemaps aub?
Hartelijk dank,
Luc De Backer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
soms is het simpeler en goedkoper om een bouwval te kopen en het gewoon "op te knappen". dus op 2 stenen na tegen de vlakte en opnieuw opbouwen met modern materiaal.
 
Dank u wel.
Ik hoor deze reactie vaker..maar ik wil er een bestaand huis bouwen in hout wat ik elders ga uit elkaar halen en 'daar' weer opbouwen.
 
Bovenaan