Gezever en slap geklets

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

ik ben homo en heb een huis in het reuzengebergte.....een probleem? ikke niet......zijn er anderen?

<font color="red"> Mod: dat je jezelf zo noemt, is natuurlijk jouw zaak, maar ik heb het maar in het wat vriendelijkere ``homo```veranderd. Dat past wat beter bij de taal die we hier op het forum gebruiken. </font>
 
Re: Homo\'s

ik snap de de vraag niet echt.... Is dit een oproep???
monkey.gif
 
Re: Homo\'s

antwerpen schreef:
ik ben homo en heb een huis in het reuzengebergte.....een probleem? ikke niet......zijn er anderen?
Wat zou het probleem moeten zijn dan? <ul type="square">[*]Dat je homo bent?
[*]Dat je een huis in het Reuzengebergte hebt?
[*]Dat je een homo bent die een huis in het Reuzengebergte heeft?
[*]Dat je er geen probleem mee hebt?
[*]Dat je niet weet of er andere homo´s zijn?
[*]Dat je niet weet of er andere homo´s zijn met een huis in het Reuzengebergte?
[*]Dat je niet weet of die andere homo´s een probleem hebben?[/list]En zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom: wat bedoel je?
ahum.gif
 
Re: Homo\'s

Dat kunnen wij komen weten.
Zoek een velorex voor hem,ga dan met hem uiteten,stel de juiste vragen en vertelt het ons.Goed gevonden he.
tongue.gif
 
Re: Homo\'s

heb geen probleem met homo zijn, maar ik merk het wantrouwen in de buurt, mijn vraag is of er ook andere gays zijn die daar ervaring mee hebben...duidelijk?
 
Re: Homo\'s

En als je een beetje indruk wil maken vertel je hem dat je een aannemer bent in het reuzengebergte...
ahum.gif


Greetings from me...
 
Re: Homo\'s

antwerpen schreef:
heb geen probleem met homo zijn, maar ik merk het wantrouwen in de buurt, mijn vraag is of er ook andere gays zijn die daar ervaring mee hebben...duidelijk?
Kijk nou wordt het allemaal wat duidelijker.... Ik weet niet hoe ze in het reuzengebergte, of misschien zelfs wel in heel tsjechie, denken over homo's. Ik moet je bekennen dat ik er nog nooit eerder over gehoord heb.

Heb je echt signalen gehad dat homo's niet welkom zijn daar?

Greetings from me..
 
Re: Homo\'s

Het zijn alleen maar vooroordelen joh...
Loop je er openbaar mee te koop dat je homo ben? Ik denk dat mensen eraan moeten wennen. Hoelang woon je al daar, en hoeveel mensen weten het, en voor hoelang al.
Ik denk dat het tijd nodig heeft. Ik denk dat het gewoon nog een taboe is daar, net als hier een aantal jaren geleden.

Greetingz from me...
 
Re: Homo\'s

antwerpen schreef:
heel erg.........men vertelt daarom met plezier dat er een bordeel ga beginnen.......
Raar hoor, de logica van degenen die dat zeggen, ontgaat mij... Zijn het juist meestal niet hetero's die bordelen beginnen?
giggle.gif
 
Re: Homo\'s

een zeer verstandige reactie denk ik van u............
neen ik loop er niet mee te koop, had ook gekund, heb daar geen probleem mee...........ben namelijk beelden kunstenaar en architect, kan mij dus in mijn vakgebied veel veroorloven, maar ik merk dat het roddelcircuit in een dorp.....erg uit is...........op rijke, buitenlanders met buitenlandse perversiteiten........
is natuurlijk niet altijd leuk..........
 
Re: Homo\'s

Nee... Dat kan ik begrijpen, ik denk dat dit topic beter verplaatst kan worden naar het onderdeeltje Cultuur. Weet iemand anders hoe het zit met de acceptatie van homosexualiteit. Het lijkt mij dat het in de grotere steden minder een taboe is dan in de kleinere dorpjes. En hoe zit het met de homo huwelijken, overal in de wereld zie het gebeuren, is er in Tsjechie ook al een wet voor?

Greetings from me...
 
Bovenaan