Forumupgrade: Vragen over gebruik van het nieuwe forum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

"Forum oude stijl (2)" benadert de vormgeving van het originele Tsjechische Forum het meest. Dus wie echt in Tsjechische sferen wil vertoeven, gaat natuurlijk niet een andere layout gebruiken... :lezen::stout:
 

dennuzzz

Donateur
@Pasqual bij het wijzigen van een profielbericht volgt een scherm met de vraag waarom bericht verwijderd moet worden. Als je wat gewijzigd hebt wordt het dan ook weggehaald ipv gewijzigd...Dit lijkt me niet de bedoeling?
 

dennuzzz

Donateur
Hi pasqual

Heb nu na de 2e popup geannuleerd...

Screenshot_20170414-094022.png Screenshot_20170414-094033.png

Misschien gaat het fout waar ik op de meest logische knop ok druk...
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Maar deze popups zijn voor twee verschillende functies, toch?
Als je klikt op "bewerken", dan zie je de eerste, en bij "verwijder" de tweede, nietwaar? Dat lijkt me dan correct te werken. Alleen normaal gesproken is de verwijder functie alleen voor admins en moderators ,maar in dit geval bij profielberichten hebben we een uitzondering gemaakt.

Of snap ik 't nog niet? :D
 
Ik probeer een stukje te plaatsen met 10 foto's erbij (dat is - dacht ik - het maximale), maar krijg ineens een heel ander scherm, waarop staat dat ik slechts 2 mb aan foto's mag plaatsen.

Dan ben ik wel heel snel klaar, want dat is lett. 2 foto's. Is er de laatste maand iets veranderd?
 
Heb ik sinds kort ook. Ik denk dat het deels met dit forum te maken heeft (is http, geen https; dat heeft te maken met beveiligingen), maar ook met instellingen op je pc. Ik ga kijken of ik de oorzaak/oplossing kan achterhalen. En misschien kan Pasqual ook eens kijken... ;)
 

Pelhřimov

Donateur
sinds vanmorgen moest ik ook steeds opnieuw inloggen

(en ik kreeg inderdaad steeds een melding dat de pagina onbeveiligd is, maar na de snelkoppeling - als in het bericht hierboven - aan te passen is het gelukkig weer opgelost)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan