FB-community tegen illegale reclame

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Interessante gedachtes.... het ging/gaat mij er vooral om of er een legale grond is om die visuele ellende van al die zogenaamde ondernemers er af te krijgen... :)
als ik het goed begrijp ,wil jij als gast hier.......
proberen de inkomsten weg te nemen van mensen die mogelijk een beetje bij kunnen verdienen te ontnemen !!!!!!!
Ik geloof dat je heeel veel hebt om na te denken over jezelf.
 
En ja hoor ik ben al weer voor een hele tijd klaar met de veelal simpele, oordelende, anonieme en schreeuwige meningen op dit Forum... net nu ik dacht weer eens te gaan kijken.... (de goeden niet tena gesproken).

En dat terwijl ik gewoon naar de wet vroeg.

Daaaaggggg allemaal. Veel plezier achter het beeldscherm.

Mvrgr. Stephan.
 
Ik zie sommige dingen gewoon heel simpel , en zie ook de/(een) consequentie van het op het eerste gezicht ,goed bedoelde vraag.
commentaar is goed ,en dwingt je na te denken.
Het is de weg naar volwassenheid.
Voor de een negatief voor de ander een wijze les.
En zoals gewoonlijk de leus wat ik tegen mijn kinderen zeg, proof me wrong make me proud.

tot slot begrijp ik deze gevoeligheden niet als je eerst volop in de aanval gaat :
Stephanovitz schreef:
Interessante gedachtes.... het ging/gaat mij er vooral om of er een legale grond is om die visuele ellende van al die zogenaamde ondernemers er af te krijgen...
Wel jammer als je weg zou gaan , een forum bestaat alleen met verschillende/andere meningen, anders hadden we elkaar niets te zeggen....
 
Dan gaan we nog even door.
Als je onder een ander voorwendsel heel vriendelijk probeert iemand anders te schaden ,ben je geen steek beter .
Misschien is de politiek dan een goede baan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vriendelijk probeert iemand anders te schaden ,ben je geen steek beter .
Dit heet spiegelen.

Nu gaan we offtopic:
Blijkbaar mag iemand een ander wel bejegenen maar als het hun zelf raakt dan gaan ze staan wijzen.. ' ja maar jij doet het nu ook..'
Dat deed ik toen ik 5 was op het schoolplein van de kleuterschool.

En politiek staat hier helemaal los van.
 
Misschien kun je hier iets toelichten ,tenslotte ben je ons ver vooruit vanf het school plein gezien.

Maar goed zal er een waar gebeurd verhaal bijzetten.
20 jr geleden had ik een boerderij in nieuweschans ,en daar was ook zon reuze aardige vriendelijke man .
tot op een dag hij vragen begon te stellen hoe je een nieuwe camping kon beginnen en waar de regels staan.
Iedereen natuurlijk reuze hulpvaardig ,was tenslotte een vriendelijke man.
Tot op een gegeven moment het duidelijk was dat hij de camping wilde dwarsbomen ,omdat hij zich als buurman zoooo aan ergerde.
Daarna hield hij een petitie in de straat of alle bewoners maar even wilden ondertekenen tegen de camping.
Nu woonde ik tussen de boeren dus dat zijn ondernemers ,ook die hadden het in het begin niet door.
Resume , ben je ergens tegen maak dat duidelijk ,maar ga niet de rat uithangen.
Beleefd misschien niet ,duidelijk wel.

Tot slot @willem ga morgen nou eens naar je baas ,vraag hoe je zon bedrijf opbouwt ,en de volgende week probeer je zijn bestaan moeilijker te maken ?
Er zijn altijd consequenties van handelen ,en vanaf het schoolplein is dit niet altijd te overzien , dus kun je altijd nog verder studeren of een firma beginnen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan