Even voorstellen...

Topic in 'Stel jezelf voor!' gestart door Marco Digneffe, 11-03-2020.

1. Hallo allemaal,

Ik ben Marco en woon al 10 jaar in Tsjechië.
    Na vele verhalen van anderen dat ze een frituur zouden starten maar er nooit echt iets van kwam, heb ik besloten om een frituur te openen in Praag.
    Locatie - 50 meter van Dancing house / Naplavni 11. Opening is verwacht in juni of juli 2020, zodra de verbouwingen klaar zijn en we alle vergunningen hebben.
    Leveranciers uit België zijn geregeld en we gaan dan ook typische Belgische frituurgerechten serveren en de frietjes worden gebakken in een echte bakwand.

Hopelijk zien we jullie in de zaak wanneer ze geopend is. Je kan updates over de zaak volgen op onze website en op onze Facebook pagina.

Bewerkt door een moderator: 16-03-2020
    curious, A.Smit, henniekootstradekiel en 1 andere persoon vinden dit leuk/interessant.
  2. kuurgast

kuurgast Donateur

Succes @Marco Digneffe :toppie:
    10 jaar wonend in Tsjechië weet je de weg wel in de bureaucratie. ;)
    Wat ga je naast de Belgische frites nog meer verkopen?

3. We hebben enkele expert firma's ingeschakeld om door de papiermolen te geraken dus dat zou wel in orde moeten komen.
    We gaan het normale gamma van vlees aanbieden dat je in de frituur vindt in Belgie en natuurlijk bicky's en mitrailletes.

A.Smit en kuurgast vinden dit leuk/interessant.
  4. Leuk! Kunnen we frikandellen verwachten?

A.Smit vindt dit leuk/interessant.
  5. Heel leuk inderdaad. Ik verheug me er nu al op!
    Succes!

6. Leuk, heel veel succes. Ik laat mijn familie meestal frikandellen en de bollen Edammer meenemen uit Nederland.
    Een paar jaar geleden heb ik contact gehad met Rein van Holandské Pochoutky, maar die zijn eind 2019 gestopt.

7. kuurgast

kuurgast Donateur

Is iets later geworden, maar.......... dan krijg je wel frites, kroketten, saté en bamischijven in Praag.

frites butik.PNG

Bron facebook.com/Frites-Butik.
    Marco, gefeliciteerd en succes met je nieuwe snackbar in Praag.

henniekootstradekiel en curious vinden dit leuk/interessant.
  8. heb gelijk zin om naar praag te rijden, dat ziet er goed uit.
    veel succes

9. cor

cor

succes

10. Ah, geweldig.........heel veel succes, zeker weten dat we een keer voor frikandellen komen....

11. Dit is het enige wat ik echt mis, dus mij (en mijn kinderen) zal je waarschijnlijk regelmatig in je zaak krijgen.

12. kuurgast

kuurgast Donateur

Marco bezorgt nu ook in Praag volgens facebook.com/Frites-Butik.
    Ik hoop dat hij deze winter kan overleven zonder toeristen.

13. begrijp alleen zijn prijzen niet op de webshop 20 kc voor een emmer mayo ,of 50 kc voor 1 of 2 bamischijven ???
    etc. etc.

Deel deze pagina