Even voorstellen..

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ahoj allemaal!

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen! Ik heet Margriet, ben een enthousiaste meid van 19 jaartjes jong en laat mezelf nu ongeveer een jaartje Milacek noemen op verschillende plaatsen op internet omdat ik een Tsjechisch vriendje heb.

Ik ga al een aantal jaar op vakantie in Tsjechie, we zijn begonnen in Praag en toen verliefd geworden op het land. Daarna hebben mijn ouders samen met een oom en tante geinvesteerd in een appartement in Lipno wat verhuurd wordt aan derden via Landal Green Parks. Zelf gaan we daar nu al enkele jaren naartoe (voornamelijk met wintersport)

Ik heb daar Pavel ontmoet. Hij werkte in die tijd een paar maanden bij de skilift maar is nu thuis in Cervenka (vlakbij Litovel, tussen Olomouc en Brno ongeveer) en werkt als internationaal vrachtwagenchauffeur. Ik heb hem een paar keer kunnen zien in Nederland door die baan maar nooit lang en vaak genoeg.

Daarom zal ik waarschijnlijk na mijn opleiding (die ik dit jaar afrond) een tijdje in Tsjechie gaan kijken. Er zijn in ieder geval plannen en ik ben daarvoor een beetje op onderzoek uit gegaan op internet, zodoende kwam ik terecht op tsjechie.net!
cheer.gif


Ik denk dat ik hier veel nuttige informatie ga vinden en anders is het altijd leuk om met mensen te praten die de liefde voor Tsjechie met mij delen!

ot.gif
Is er nog een mogelijkheid om mee te kijken naar de cursus Tsjechisch op deze site? Of ben ik gruwelijk te laat?

Tot schrijvens!
bye.gif
 
Hoi Margriet,

Welkom op het forum! Leuk verhaal en grappig dat jouw vriend uit Cervenka komt, misschien ken ik hem wel, ik kom zelf uit Litovel.

Je kunt gewoon nog meedoen met de cursus hoor, we zullen je erbij zetten.

groetjes,
Erika
 
Bovenaan