Even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal!
Ik wil me bij deze even voorstellen. Ik ben sinds vorig jaar al lid van dit forum, maar was daarna eigenlijk nooit meer hier op het forum te vinden. Sinds mijn laatste wintersport (1e week van februari 2008) ben ik hier wel regelmatig te vinden en vond ik het wel leuk om mezelf dus even voor te stellen.
Ik ben Jolanda (Jeleuw :D) en ben nu in totaal 4x in Tsjechië op vakantie geweest. Ik ga altijd naar Vrchlabí, dicht bij Spindleruv Mlýn. Ben 3x op wintersport geweest op de pistes van Bubakov & Herlikovice en voel me helemaal thuis in Vrchlabí. In 2006 ben ik ook in de zomer naar Vrchlabí gegaan.. Wat is Tsjechië MOOOI in de zomer zeg! In de winter ook, maar de zomer heeft me versteld doen staan.. Adrspach, het ontspringen van de Labe met daarbij de terugweg door een ravijn klauteren.. super! Ook heel leuk om de piste 's zomers terug te zien als een bloemenweide :clap:. Ik wil zeker nog wel eens terug in de zomer, maar sowieso staat de wintersport elke winter op het programma.
Nou, dit was het wel haha. Tot ziens op het forum! :kiekeboe:
 
Welkom.

Hoi Jolanda,
Van harte welkom bij het forum, ik ben ook sinds vorig jaar lid van het Tsjechisch Forum. En het bevalt me uitstekend, ik zelf ga dit jaar op vakantie naar Praag samen met mijn verloofde en schoonmoeder. Nogmaals van harte welkom, en kom eens op de chat dat is ook gezelig hoor.

Van, Patrick Kroon uit Waalwijk.

:bloem: :kus:
 
Hoi Jolanda en tevens ook voor Patrick.

Welkom op dit forum. Ik hoop dat jullie nuttige informatie en soms ook malligheid zullen toevoegen.
Veel plezier en groetjes van Doni en Doniati:gek:
 
He Jolanda, welkom op het forum.
Ikzelf ben nog nooit in de winter naar Tsjechie geweest, ook al zou ik dat heel graag eens doen.Ach misschien komt het er eens van.Tot die tijd genieten wij van Tsjechie in de zomer.
 
Bovenaan