Even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

ik zal me even voorstellen. IK ben Jeroen woonachtig in Assen en door het werk van mijn vader in contact gekomen met Tsjechie. dit gaat terug tot 1985.

wat is mijn band met Tsjechie? 1 woord: Tatra. Niet het gebergte maar het merk Tatra en dan met name de trucks.

ik verzamel dan ook modellen van igra Kovap en Kaden

ik hoop ook dat iemand mij kan helpen aan eventueel een kaden of kovap folder zodat ik kan zien wat ik nog niet heb. ik kom nog regelmatig modellen tegen in de schaal 1:43 van de rally truck van tatra. en ben dan ook op zoek naar nieuwe modellen die ik nog niet in de collectie heb.

tot zover mijn introductie:cheers:

Jeroen
 
Heee Jeroen, welkom. Je hebt behalve Tatra ook nog andere hobby's zie ik. Gave site. Wij zijn sinds half jaar ook in bezit van motor. Ik heb nog geen motorrijbewijs, ik twijfel nog n beetje. We zien wel. In ieder geval welkom op dit forum.
 
Heee Jeroen, welkom. Je hebt behalve Tatra ook nog andere hobby's zie ik. Gave site. Wij zijn sinds half jaar ook in bezit van motor. Ik heb nog geen motorrijbewijs, ik twijfel nog n beetje. We zien wel. In ieder geval welkom op dit forum.
ik rij nu ongeveer 6 jaar motor , ben daarbij ook racelicentie houder maar ik hou zowel van toeren als van hard rijden.

vanwaar de twijfel ? hoe langer je wacht hoe moeilijker het je wordt gemaakt om je rijbewijs ooit te halen.
 
Ja ik zag dat je op t circuit raced of racet (wat is t :D) en dat je onderuit bent gegaan. Wij hebben ook zo'n racemonster. Misschien dat ik begin zodra het iets beter weer word (erg he). Nou veel plezier.
 
volgens mij is het Raced ;) en inderdaad afgelopen jaar een keer bodemonderzoek verricht in Assen bij de ramshoek. daardoor 6 maand niet aan het werk gekunt. maar moet ik wel bij zeggen dat het met dik 200km/h is gebeurd en dat iemand anders mij nog een keer heeft geraakt toen ik al buiten de baan lag. ik heb ene hekel aan pekel maar niet aan regen dus dan rij ik ook.

misschien kom ik je wel tegen op de motorbeurs eind deze maand in utrecht ben daar 5 dagen
 
Wie weet, misschien gaat alleen mn huspup of gaan we met zn allen. Zo ja, met wat voor stand/merk sta je? Ik ben bang dat we trouwens een beetje :offtopic: gaan dus zal nel worden :vegen: of ze verplaatsen dit naar de hospoda :cheers:.
 
Welkom Jeroen op dit forum.
Ik hoop dat je ook een keer in de gelegenheid komt om het Tatra museum in Zlin te bezoeken.
Na dat museum een keer te hebben bezocht heb ik een zwak voor vrachtwagens van het merk Tatra - ik vind ze prachtig.
 
Bovenaan