Even voorstellen; Ronald, een bewoner..

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi allemaal. Ik ben al een paar dagen aan het rindneuzen op dit forum en heb ook al hier en daar een reaktie geschreven maar heb me nog niet voorgesteld. Nu dus.

Ik ben Ronald Hogenboom, 49 jaar, en kom uit Roelofarendsveen een dorpje tussen Leiden en Amsterdam. Ik woon nu reeds 12 jaar in CZ in Jaroslav tussen Vysoke Myto en Pardubice. Ik heb hier een klein houtverwerkings bedrijf en heb het wel naar m'n zin hier. Ik moet zeggen; in de zomer meer dan in de winter. Ik ben gescheiden en woon dus met drie schatten van honden.

Dat even als basis, de rest zal wel volgen in de tijd.

Ronald
 
Hallo Ronald.

Ook van mij een hartelijk welkom op dit forum.
Leuk om te lezen dat je uit de Veen komt.
We zijn bijna buren ( 12 jaar geleden dan ) want ik kom uit en woon nog steeds in Langeraar.
Ook Pardubice is voor mij bekend. Al vier jaar gaan mijn vriendin en ik in januari daar naar toe om vrienden te bezoeken.
Ik begrijp dat je in de buurt van Pardubice woont.
Hier in Langeraar hebben wij een gemeentenband met Dobruska en dat ligt ongeveer 50 km. daarvandaan.

Groeten, Ineke.
 
Ik ben, beste Ronald, verschrikkelijk benieuwd wat voor soort werkzaamheden dat zijn: houtverwerking.

En ook hoe je je staande houd (hout) in Tsjechie.

Groet van Kukel die ook meer van zon dan van regen houd(t)
 
want ik kom uit en woon nog steeds in Langeraar..


Das inderdaad heel dichtbij, zelfs zo dichtbij dat een van m'n schoonzussen ook uit langeraar komt. Cobt Couwenhoven, en een zwager Adrie vd Hoorn. Grappig

Ik ben, beste Ronald, verschrikkelijk benieuwd wat voor soort werkzaamheden dat zijn: houtverwerking.

En ook hoe je je staande houd (hout) in Tsjechie.

Groet van Kukel die ook meer van zon dan van regen houd(t)

We maken diverse dingen, onder andere onderdelen voor trappen en trapleuningen, allemaal voor NL. Het gaat allemaal best, zolang ze die kroon weer wat meer waard maken.......
 
Bovenaan