Even kennis maken

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo, geruime tijd (+ 1/2 jaar) ben ik één van die anonieme bezoekers van dit forum, ondertussen zoekend naar zo'n Belgisch initiatief. Maar blijkbaar zijn er te weinig Belgen geïnteresseerd in Tsjechië, jammer. Eindelijk heb ik me nu toch geregistreerd, want ik wou toch meer dan alleen maar spieken op jullie site. Met oprechte dank aan de initiatiefnemers en tot...
 
heej, is dat even een leuke verrassing. ik ben eigenlijk ook van Ronse. had wel gent in mijn profiel ingevuld, maar da was alleen omdat ronse niemand kent wegens het hoge boerengatgehalte en ik eigenlijk meer in gent zit dan in renaix. ons noorderburen mogen dan wel dit fijne forum bedacht hebben, maar er zijn ook wel veel belgen, die tsjechie-zot zijn...
amuseert u hier op dit nejcoolnejsi forum en misschien moeten we eens afspreken in de metropool der vlaemsche ardennen om een klapke te doen over tsjechie...
 
Dank voor je reactie! Ik vind Ronse absoluut geen boeregat! Bovendien ik ben van Gent en woon nu reeds 15 jaar in Ronse en met veel plezier! Maar Gent heeft ook nog een plaatsje in mijn hart, hoor. En ja, inderdaad er zijn ook Belgen die gek zijn op Tsjechië, alleen is er zo weinig te vinden op het internet ivm die Belgische Tsjechofielen. Tot nog eens.
 
Volgens mij is het Belgie gehalte (Vlamingen / Nederlandstaligen bedoel ik eigenlijk) hier hoger dan je denkt!

Welkom, en leuk dat je je toch nog hebt aangemeld!!
 
he hoezo, weinig belgen die tsjechie gek zijn?
ik ben er ook eentje
smile.gif

maar des te meer zielen des te meer vreugd, dus waarom zou er dan een apart forum moeten komen als we toch met zn alleen in de verschillende versies van het CZ-NL ons kunnen verstaanbaar maken
wink.gif
?
ik zou me trouwens ook s moeten voorstellen
ale to bude nekdy v budoucnosti
 
Ik zou ook zeker geen apart forum voor Belgen en Nederlanders maken! Leuk te zien, Evi, dat er nog meer Ned./Vlaamstalige Tsjechië-fans in Praag wonen. Ik was al bang dat ik de enige was...
 
Tsjechiefans in Praag ;)

Neboj se
smile.gif
! Tsjechiefans zijn zelfs in Praag nog niet met uitsterven bedreigd.
aangenaam.gif
 
D

Deleted member 495

Guest
Hoi Ida, welkom op het forum. Er zitten hier genoeg Belgen, dus de naam 'Het Nederlands Tsjechisch forum' is niet geheel correct. Niks van aantrekken, gewoon komen en posten.
 
misschien verwijst het woord -Nederlands- in de forumnaam eerder naar de taal dan naar het land...??
moest het dan toch verwijzen naar het land, dan vind ik dat als Belg totaal niet erg. we kunnen toch leuk allemaal dingen tesamen doen, mede door onze gemeenschappelijke taal en daar is dit forum dan ook een goed voorbeeld van...
 
D

Deleted member 495

Guest
Elke misschien heb je gelijk, alhoewel er ook in het Tsjechisch geschreven kan worden. Maar belangrijk is dat we het allemaal samen doen.
smiley20.gif
 
Bovenaan