Erg leuke vakantie gehad

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

wij zijn 2 weken op vakantie gegaan naar Tsjechië we hebben het heel erg naar het zin gehad veel rond gereden om gewoon te genieten van de natuur en gelopen..... ook aantal dorpjes bezocht weer niet meer hoe ze hete...
we zijn ook naar de dierentuin geweest in Brno deze was erg mooi maar merkte wel dat mijn conditie niet alles was :bloos2: ook zijn we in Liberec weze zwemmen in het zwembad "babbylon" dit was een prachtig zwembad..
jammer was alleen dan alles vanaf waar wij in een huisje zaten wel 2 uur rijden was maar dat is een leer voor de volgende keer want we gaan zeker terug....
ook zijn wij naar auswitsz geweest omdat mijn man het echt intesseerd en nu maar 4 uurtjes rijden was zijn we er heen geweest.....
het is echt voor herhaling vatbaar maar dan gaan we meer naar het noorden van tsjechie....
 

kuurgast

Donateur
we zijn ook naar de dierentuin geweest in Brno ......ook zijn we in Liberec weze zwemmen in het zwembad "babbylon" ....jammer was alleen dan alles vanaf waar wij in een huisje zaten wel 2 uur rijden was......ook zijn wij naar auswitsz geweest omdat mijn man het echt intesseerd en nu maar 4 uurtjes rijden was zijn we er heen geweest.....
Euhhh........waar stond jullie huisje ergens?
Jullie hebben bijna het hele land doorkruist in twee weken. ;)
Foto's toevallig.......?
 
Bovenaan