En nog een nieuw lid :)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Nu ik zag dat er ook een onderdeel op het forum is om je als nieuw lid voor te stellen maak ik daar ook meteen maar even gebruik van.
Ik ben Stefan, 25 jaar en woonachtig in Utrecht. Met mijn huidige werk kan ik redelijk zelf bepalen waar ik woon en loop nu al een tijdje met het idee in mijn hoofd om Nederland eens te verlaten en mijn geluk ergens anders te gaan zoeken. Praag staat daarbij hoog in mijn lijstje van favorieten steden. Nu ik onlangs een heel lieve meid heb leren kennen die, heeel toevallig, in Praag woont begint alles toch wel steeds meer een wat duidelijkere vorm aan te nemen.
Ik ben me langzaam aan het orienteren om eens te zien hoe het wonen en leven in Tsjechie er nu werkelijk aan toe gaat.
Dingen die mij vooral erg trekken zijn toch wel de prachtige omgeving en het gunstige financiele klimaat.
Al met al zal ik proberen een hoop van mijn bevindingen ook op het forum te plaatsen, mits ze het posten waard zijn natuurlijk ;) Ik ga meteen aan de slag!
 
welkom op het forum.
Om info te vinden over praag, en tsjechie in het algemeen en rest wat er maar mee te maken heeft, dan ben je hier op het goede adres. Veel succes met het rondneuzen op deze site
 
Welkom Stefan op het forum.
Hopelijk gaat het je lukken om je geluk ergens anders te vinden, het begin heb je volgens mij al gemaakt.
Heel veel plezier hier op het forum en zoals m'n voorgangers al zeiden, er is hier veel te vinden, en wat je niet kunt vinden kan je altijd nog vragen.
 
Bovenaan