Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja ik... Ik heb ze 2 jaar geleden gekocht bij de Kaufland online in CZ omdat dat vouwfietsen waren die we ook mee konden nemen naar Nederland. Die fietsen die ook op mijn avatar staan gingen ook wel maar dan was de auto ook ram vol. Wij zijn heel erg tevreden over deze fietsen. Ze zijn van Fafrees
Als je veel op heuvels onderweg bent moet je goed op de remmen letten, mijn ervaringen hier met Hollandse fietsen is zeer slecht, er zijn ook remmen met extra koelribben, die lopen niet zo snel warm.
Dan de accu's je hebt hier grotere accu's nodig, minsten 17 of 20 Wh , en liefst met een snel lader, dan kun je onderweg nog een keer bijladen, 4 of 6 amp, 2 amp gaat ook wel, maar dan kan het laden zomaar 5 / 6 uur duren.
Merken kan ik je niet over adviseren, hier in Sumava heeft iedereen een MTB, als je daarmee inkopen wil gaan doen, sta je slecht opgesteld, en een handige fiets voor uiteenlopend gebruik zoals we dat in Nederland kennen, kom ik hier weinig tegen.
Zelf fiets ik met een ligfiets/trike, en binnenkort met een quad, dat is een heel andere manier van fietsen, veel meer comfort, en veiliger, van dit soort fietsen hebben we in Tsjechië 2 fabrikanten, AZUB, die verkopen wereldweit , en KATANGA, je moet dan wel een zak met geld meenemen, voor minder , 2500 € heb je hier al een eenvoudige Chinese trike, leuk om mee te beginnen ?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.