EK-voetbal 2012

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ja dit was zeker jammer maar viel enigszins in het verwachtingspatroon. Prima eerste helft maar het werd al vrij vroeg duidelijk dat de Portugezen er wel op zijn minst één bal in zouden krijgen. Ik denk dat pilar, jiracek en selassi wel een hele goede indruk hebben achtergelaten en dat er in de spits toch jong bloed moet komen want baros is klaar.
Al met al waren het zeer vermakelijke wedstrijden.
 
Het was weer genieten gisteravond!!..
Met name het moment dat keeper Cech even heel snel zijn doel uitkwam om een graspol goed te leggen!!..
GEWELDIG!!..:lache:

Overigens vind ik dat de Tsjechen goed weerstand boden tegen dit wervelende Portugal!!..
KLASSE!!:top:
 
Helaas gemist door vakantiebeslommeringen, je moet prio's stellen he :D Maar iig zijn ze verder gekomen dan de nederlanders............ :stout:
 

Tabe

† In Memoriam
Jammer, maar dit zat er wel in. De eerste 20 minuten kon Tsjechie de Portugezen aardig bijbenen. Daarna werd het een "ronaldo-show". Voor mij is Ronaldo momenteel de man van dit EK. Zij zijn terecht een ronde verder, al viel Tsjechie mij niet tegen. Verdedigend zat het wel aardig voorelkaar, Het middenveld was matig en was er nogal wat balverlies. Verder is mij Pilar opgevallen, alhoewel hij in deze wedstrijd wat minder was. Wel een man voor de toekomst; een type Overmars. En een geweldige keeper, die Cech.
 
Heel jammer, maar ze hebben goed gespeeld.
Ik was net langsgereden bij U Tri Lip, maar enorme Tsjechische vlag hangt nog steeds op de gevel.:top:
 
Bovenaan