Effe aan jullie voorstellen :)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

S

Sendy

Guest
hallo mensen
smile.gif


Ik ben niuew hier en ik zou mij effe aan jullie voorstellen. Ik heet Monika ben 29 jaar en woon nu 5 jaar in Rotterdam bij mijn vriend. Kom uit Tsjechije. Ik heb jullie forum gevonden door een toeval. Ik was op zoek naar Tsjechische ambasade. Heb een kater zijn naam is Gizmo. Over Nederland moet ik zeggen dat is een gezelige land met veelen aardige mensen. I ben niet naar school gegaan om jullie taal te kunnen lernen ik heb het zelf gelernt. Werken doe ik niet ben meer huisvrouw
smile.gif
)

Groetjes
 
hallo sendy welkom bij de club. Top hoor dat je zelf nederlands leert en ook het schrijven gaat je niet slecht af toppie toppie. ik wou dat mijn tsjechiese schrift ook zo als jou nederlands was..0

groetjes tonca
 
Ahoj Sendy,

Welkom in da club. Leuk dat je er bent. Goed gedaan met je taal. Merk weinig van dat je niet op school bent geweest. Ik moest het wel.

Kvetinka
yeah.gif
 
S

Sendy

Guest
sandra66 schreef:
gokken op Turkse voetbaluitslagen (?)
shocked.gif

smile.gif
ja klopt, daar mee en niet alleen op turkse wedstrijden ben ik jaar of 3 geleden begonnen saamen met mijn vriend, later hebben wij bedenkt om een site over voetbal te maken. en het gaat goed.
smile.gif
 
Bovenaan