Eerste kennismaking met Tsjechië (Reuzengebergte)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Oude Ambachtenmarkt Kohoutov

Ook weer naar aanleiding van de vele tips op de eerder vermelde website, zie nogmaals hieronder:

http://www.vakantietsjechie.cz/

hebben wij ook een bezoekje gebracht aan de oude ambachtenmarkt in Kohoutov. Ofschoon (vooral ik) wij ons daar best vermaakt hebben had het niet meer de uitstraling/opzet van destijds, althans zoals ik het heb gelezen op de bovenvermelde website. Het leek eigenlijk meer op een soort Kerstmarkt in de zomer. Maar nogmaals best aardig, vooral om je als nederlander onder de Tsjechen te begeven. Ook leuke dingetjes gescoord en niet alleen de bekende prullaria.


Helaas was de ambachtenmarkt dit jaar niet wat het geweest is...:nee: Ik denk zelf dat het komt door het hele slecht weer die dag. Er waren veel minder kramen dan anders. Helaas!! Ook wij waren wat teleurgesteld die dag.

Verder een mooi verslag hoor!
 
Heerlijke verhalen!

Ga je bij een volgend bezoek een andere regio bekijken? :ja:


Hallo allen,

Beetje ordinair "topic bumpen" dit, maar kan deze reactie nu nog even nergens anders kwijt. Waar het even over gaat: kogel is door de kerk! Wij gaan ook dit jaar naar Tsjechië! Wel een andere regio inderdaad, vandaar dat ik Boya citeer. Het wordt Zuid Bohemen, in de buurt van Pisek. Jullie zullen mij dus weer wat vaker op het forum tegenkomen. Heb er al weer helemaal zin in en dat terwijl het nog 6 maanden duurt :denk:
 
Vond het wel leuk om de verhalen te lezen van afgelopen zomer!! ben benieuwd hoe je het in Zuid Bohemen vindt.
Wij komen niet veel verder als het reuzengebergte:nee:
Ik ben ook niet veel verder dan het reuzengebergte gekomen, woon er nu zelfs en het bevalt prima. Ben van m'n leven 1 keer in Praag geweest, vond ik wel erg mooi en we zullen er nu beslist wel eens wat vaker komen.
 
Bovenaan