Een paar dagen Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Weer een paar dagen Tsjechië er op zitten,
En ja voor ons altijd leuk en gezellig. Maar de terug reis was wel een beetje een puinhoop , files en nog eens files. Maar ja toen we thuis waren, waren we het al weer snel vergeten.
We hadden vrienden mee genomen die dus voor het eerst in Tsjechië kwamen. Heb hun gevraagd wat hun algemene indruk van Tsjechië was.
En je gelooft het niet hun vonden het er erg rustig , te rustig. En wij genieten daar altijd van.:)
Zo zie je maar weer mensen verschillen, maar goed dat er voor hun drukkere vakantie landen zijn. We zijn wel in Praag geweest en in Jicin (prachovske Skaly )
Nu hadden we wel pech want op 1 mei was alles gesloten en ook Zaterdagmiddag waren alles winkels dicht. Terwijl we nu net 1 mei en de zaterdag middag voor het winkelen hadden uitgetrokken. Jammer dan ( skoda)
Nog even vertellen op de terug weg kwam er iemand op me af , want we hadden een
I LOVE TSJECHIË Stikker op onze auto. En door deze stikker ontmoet je mensen en jawel hoor wie zag ik in het echt Pasqual "Administrator" van deze site. Leuk is dat, het was een korte ontmoeting maar het heeft wel wat.
Zo nu weer even een poosje aan het werk om weer geld te verdienen voor de volgende bezoek aan Tsjechië . Want ook hier geld alles is duurder geworden net zo als in Nederland.
Iedereen van mij de groetjes en wie weet komen jullie me de volgende keer tegen.:zwaai:
Egje
 
egje schreef:
Nog even vertellen op de terug weg kwam er iemand op me af , want we hadden een "I LOVE TSJECHIË" sticker op onze auto. En door deze sticker ontmoet je mensen en jawel hoor, wie zag ik in het echt: Pasqual, "Administrator" van deze site. Leuk is dat, het was een korte ontmoeting maar het heeft wel wat.
Geweldig , een sticker maakt dus sneller contact dan de mens.:wow::wow:

En dan ook nog de grote baas, dat is helemaal toppie.
Hebben jullie van die ontmoeting een foto gemaakt?:bloos2:
 
Goed te horen dat het weer leuk was Egje,
En je hebt natuurlijk gelijk, het is ook maar goed dat niet iedereen van hetzelfde houdt, stel je voor, dan zou het al snel te druk worden in Tsjechie.
:bloos2: Ik moet nog even iets vezinnen voor de sticker, :kwaad: Marcel wil namelijk geen sticker op z'n auto.
:confused: Misschien dat ik er gewoon 'n heel klein deukje in rij en dan zeg dat er beter 'n sticker overheen geplakt kan worden.:lache:
Weet je al wel wanneer het volgende bezoekje weer zal zijn?
 
Tja, die van mij zeurt gelukkig niet over zoiets, is zelf net zo verslaafd aan Tsjechié en ik rijd altijd in onze auto want hij heeft een leasebak.
En zo groot is die sticker nu ook weer niet.....:gek:
 
Bovenaan