Duitsers voor schoonheidsoperaties naar CZ

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

HAHAHAHAHA, Jacques ik vind je steeds grappiger worden
grin.gif
 
Okee... Jacques heerlijk en je hebt gelijk!
Wat een prachtig verhaal toch?

Maarreh...... iedereen weet wat er nog meer gebeurt (vooral in de grensstreken)......?????
Alle artsen die uit de ziekenhuizen e.d. trekken naar het westen voor de dikke portemonnee!!!!...
"Op zich nix mis mee", zou je denken, gezonde marktwerking zou je denken..... MAAR: een waarborg van een goede zorgzekerheid is er niet meer: er is stomweg een tekort aan gekwalificeerd personeel in de normale ziekenhuizen... zeer, jawel zeer zorgwekkend... Want stel je voor... je siliconenborst gaat lekken en je moet hals over kop naar het ziekenhuis......... ff wachte....
 
Je hebt een punt...dat is nu eenmaal het "vreselijke" nadeel van de vrije markt, voelt niet lekker.
Er zijn echter ook voordelen, onmiskenbaar. Nieuw geld zorgt ook voor relatieve welvaart voor de mensen. Ook diegene die het sociaal moeilijk hebben.
En ondanks alle alarmsignalen , die braindrain valt heel erg mee.
 
Jacques, ik dacht dat de arts je had geadviseerd dat die "braindrain" in jou geval helemaal niets zou helpen?
grin.gif
 
Op het gevaar af...!!!
Er was een groot risico, na de braindrain zou ik een harde - G hebben.
< Niet om te kwetsen, ik respecteer elke nationaliteit, sub-nationaliteit, regionalen, sub-regionalen , minderheden en sub-minderheden>
 
Limburgers???? Dat zijn voor ons mensen uit de provincie Limburg! In NL wel te verstaan! Jullie zijn Belgen!
Overigens:
--------------------------------------------------------------------------------


.... ik respecteer ook elke nationaliteit, sub-nationaliteit, regionalen, sub-regionalen , minderheden en sub-minderheden>


--------------------------------------------------------------------------------
grin.gif

Maarre we gaan
ot.gif
 
Wow... Marianne! Een hype? Oei, wordt het zometeen als in verwende US gezinnetjes: als je 14 wordt krijg je een nose job voor je verjaardag en als je je fenomenaal hoog internationaal gewaardeerde highschool (ehhh... mavo?) haalt, mag je op de creditcard van pappie je tieten laten oppompen.... Ik hoop het niet... men zegt wel eens... schoonheid is vergankelijk, maatr ik heb niet het gevole dat hethiermee noeu werkelijk minder vergankelijk is... ga ik liever naar een natuurhostorisch museum om allelei mens- en beestachtige zaken op sterk water te bekijken, dat is pas onvergankelijk... hihi. Echter, voor zwaar traumatische-minderwaardigheidscomplex-hebbende of verminkte mensen is de schoonheidsoperatie een goede hulp om hun gevoel voor eigenwaarde kracht bij te zetten....
 
Bovenaan