Duitsers voor schoonheidsoperaties naar CZ

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dat onze oosterburen naar CZ gingen voor goedkope vakanties, boodschappen, sex en crematies, dat wist ik al. Maar nu hebben ze nog een reden om naar het goedkopere CZ te gaan.

Vandaag stond een artikel in de Duitse Bild Zeitung.
Letterlijk vertaald:

---------

,,lekker puh, ik heb goedkope borsten!"

Berlin/Plzen - Ze was altijd ontevreden met haar kleine borsten. Nu is Cornelia (23) dubbel zo gelukkig. Ze heeft nieuwe borsten - en daarbij ook veel geld bespaard.

De jonge bejaardeverzorgster uit Berlijn liet in Tsjechische Plzen haar borsten van cup A naar C vergroten. In Duitsland zou ze zo'n operatie nooit kunnen veroorloven. Een Berlijnse kliniek heeft me een offerte aangeboden van meer dan 6000 Euro. zei ze. ,,In Tschechien heeft me de die operatie maar 2000 Euro gekost."

,,Een Duitsprekende arts en een Duitssprekende verpleegster waren aanwezig. Dat versterkte mijn vertrouwen. De ingreep zelf duurde maar een uur."zegt Cornelia. Na de operatie waren er geen complicaties. De wonden heelden goed, het silicon zat op de juiste plekken.

Een maand later ging de Berlijnse nog een keer naar Tsjechie. ,, vet wegzuigen bij de heupen, achterweg en bovenbenen. En nog een beetje meer siliconen in de borsten.
Dat kostte 2300 Euro in totaal." zegt ze. De volgende operatie staat al gepland: ,,ik laat mijn neus corrigeren"

Schoonheidsoperaties worden in Duitsland duurder. De ministerie van financien wil 16 procent omzetbelasting, omdat die operaties volgens verzekeringsdefinitie niet noodzakelijk zijn.
---------
 
Ik zag onlangs in een documentaire dat er veel westerlingen zijn die voor dit soort correcties naar Hongarije gaan. Wordt Tsjechie hiervoor nu het nieuwe 'Walhalla'?
 
Wat heb ik zin om hier een stel flauwe, politiek incorrecte grappen over te gaan maken...Maar ik houd me maar eventjes in... Nee, sorry, lukt niet, dus daar komen ze:
* Plzner borsten; zijn ze gevuld met 12 of met 10 graden?
* Gouden markt: schoonheidsoperaties op Duitsers... komt geen einde aan...
* Arts en verpleegster moésten wel Duits leren, want geen enkele Tsjechische heeft dit nodig... (nou ja, op dat wegzuigen van enig spul rond de heupen na, dan...)
Bij voorbaat excuses voor deze moreel verwerpelijke uitspraken.
 
Tobycek schreef:
He, wat vreselijk vooroordeel bevestigend nou toch weer.

Had ik er misschien bij moeten zetten: Bildzeitung is net zoals de Tsjechische Blesk een sensatieblad.

Die schrijven graag over schandalen en vooroordelen.

Ik zal maar niet zeggen wat Bildzeitung over Nederlanders schrijft.
 
Ik zag net in de S-Bahn dat iemand dat zat te lezen.. En ik maar denken, wat nou ´Ik heb een goedkope Busen´???
laugh.gif

Ach als de Tsjechen zo wat kunnen verdienen is dat mooi toch?? Zo groot zal de wachtlijst daarvoor toch niet zijn :P

Erik
 
Mijn schoolvriend in Plzen werkt als arts op zo'n schoonheidskliniek. Laatste keer heeft die mijn ook bevestigd dat er aan de lopende band Duitse vrouwen van grotere borsten worden voorzien. Tot grote tevredenheid.
Als iemand van vrouwelijke Forum-leden nog referenties nodig heeft.......
Big tits = big business.
grin.gif
 
Ik onderging geen schoonheidsoperatie,alhoewel. En ik kom ook niet uit Duitsland.

Maar ooit ging ik op voorstel van mijn Tsjechische vrienden naar hun tandarts in Krommeriz. De man zou toen bij mij enkele kronen plaatsen, iets wat in België vrij duur is.

Vooraleer de behandeling aanving, kreeg ik twee grote glazen schuimwijn aangeboden. De tandarts begon Italiaans te praten en antwoorden kon ik sowieso niet.

De kronen zijn nog steeds goed geplaatst. Ik twijfel niet aan de hoge kwalifikaties van Tsjechische dokters. Vrij verkeer in de EU : Goed maar dat onze dokters hier in het kader van loonmatiging eindelijk wat meer konkurrentie voelen.
 
Het landschap in de grensstreken is nagenoeg hetzelfde en het bier smaakt ook niet heel verschillend, dus...ja.
Het valt meteen op dat de vrouwen veel knapper zijn, maar dat zal iedereen op dit forum wel met me eens zijn. Het verschil met de voormalige DDR is wat dit betreft zelfs wel heel groot.
 
Tobycek schreef:
Het valt meteen op dat de vrouwen veel knapper zijn, maar dat zal iedereen op dit forum wel met me eens zijn.

Altijd die discussie of Tsjechische vrouwen knapper zijn dan andere. Ik vind zelf Tsjechische mannen ook veel knapper en vooral gezelliger.
yeah.gif


Nu krijg ik weer op mijn kop......
giggle.gif
 
barbie schreef:
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Tobycek</font><hr />

Het valt meteen op dat de vrouwen veel knapper zijn, maar dat zal iedereen op dit forum wel met me eens zijn.

Altijd die discussie of Tsjechische vrouwen knapper zijn dan andere. Ik vind zelf Tsjechische mannen ook veel knapper en vooral gezelliger.
yeah.gif


Nu krijg ik weer op mijn kop......
giggle.gif


[/ QUOTE ]

Nou, ik vind die Tsjechische mannen over het algemeen niet zo knap hoor. Behalve Milan Baros dan.... Duitse mannen vind ik ook niet knap, Zuid-Europese mannen komen beter in de richting
grin.gif
 
En die trend begint in het Zuiden van Nederland, zet zich dan sterk door in Belgie en Frankrijk............????
 
Bovenaan