Droomjob... of juist niet?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Heineken zoekt bierproevers voor droomjob
De Nederlandse brouwer Heineken is naarstig op zoek naar veertig gemotiveerde medewerkers om bier te proeven. De uitverkorenen moeten zich drie keer per week gedurende twee uur ter beschikking stellen om het bier te testen.

Heineken biedt eventuele geïnteresseerden naast gratis drank ook een aantrekkelijk salaris en gratis taxi-rit van en naar de werkplaats. Volgens Randstad, dat de vacatures beheert, lopen de sollicitaties heel vlot binnen.

Bron: De Standaard Online

Misschien iets voor Macek??? Maar daarbij toch mijn twijfels. Stel dat je deze job jaren hebt, met Tsjechisch of Belgisch bier geen probleem (behalve dan een bierbuikje), maar met Heineken???? Pure zelfmoord moet het zijn... :lmfao:

Macek

Geroyeerd Lid
Zoals ik al eerder schreef, heineken is geen bier maar slecht veredeld water wat is te vergelijken met paardenseik. Laten de Belgen of Tsjechen maar eens komen met zo'n voorstel dan ben ik metrobestuurder af en een bierbuik heb ik al. Maar elk nadeel heeft zijn voordeel ook van een bierbuik, goed gereedschap hangt onder een afdak:deuk:

Teun

Geroyeerd Lid
Eigenlijk onbegrijpelijk dat het grootste deel van Nederland Heineken prefereert. Als dat een graadmeter is voor de gemiddelde smaak, dan is het slecht gesteld met de nederlanders.

Wellicht is Heineken nu op zoek naar een nieuw biertje om ook het andere deel van de Nederlanders voor zich te winnen.

o ja, en die uitspraken over dat goede gereedschap en zo, die is al zooooooooo vreselijk oud, dat het echt niet grappig meer is. Verzin eens wat origineels zou ik zo zeggen

Marcel

Moderator
1. smaken verschillen nu eenmaal Teun
2. is hun goed recht en is slim, alhoewel, hun assorti wordt groter en groter. ze verwateren hun eigen bier op deze manier.
3. ik laat de verdediging maar aan Macek zelf over ...

Macek

Geroyeerd Lid
Teun schreef:
o ja, en die uitspraken over dat goede gereedschap en zo, die is al zooooooooo vreselijk oud, dat het echt niet grappig meer is. Verzin eens wat origineels zou ik zo zeggen
Allemensen Teun, wat heb ik in Godsnaam gedaan dat er zo op mij gehakt moet worden, maar ja als ik de grootste lul van het forum voor jou ben vind ik dat goed, het is in iedergeval niet wederzijds.

Teun

Geroyeerd Lid
Sorry Macek, zo was het niet bedoeld. Het gaat niet om 'n persoon, maar de uitspraak. Ik ben hem al 2-3 keer tegen gekomen de laatste week. Net of dat het enige is dat telt in deze wereld.

Macek

Geroyeerd Lid
Het is weer goed, gelukkig maar, ik had je toch ook een pmetje geschreven over een eerder misverstand?

Bovenaan