Doksy

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Is er iemand die mij meer kan vertellen over doksy. We gaan er met 3 tiener (16 16 17) en een volwassene heen en we zijn opzoek naar een leuke camping waar veel te doen is voor jongeren. Wat we ook relatief belangrijk vinden is dat er ook Nederlanders zijn. Ik zag op www.doksy.de dat er 3 campings zijn. Heeft iemand misschien een tip.
 
Doksy is een erg toeristische plaats waar je zonder twijfel Nederlanders tegen zult komen. Door het toerisme zijn er ook behoorlijk wat activiteiten (naast het zwemmen e.d. in het meer) en is er volop mogelijkheid om lekker wat te eten en/of drinken.
Alvast een fijne vakantie en hopelijk mooi weer want dan is het bij Doksy het leukst.
 
Elders op het forum kwam ik bij toeval ook nog tegen:

Camping Klucek bij doksy (net over de grens) is zeer geschikt voor vrijgezellen / tieners
 
dank je wel, ik ben zelf een jongen van 17 jaar, welke camping in doksy zou je mij adviseren? dingen die ik belangrijk vind is dat ik me er goed kan vermaken en de hygiene moet goed zijn. Heel erg bedankt!
 
sanitair haha wat een spelling weer
shocked.gif
 
Hoi.... ik kan jullie vertellen dat de andere campings zwaar KL*te zijn.. op de een zijn de wc's net een vishandel en op de ander is helemaal niks te beleven... :S:S:S ik heb toen dus maar voor camping Klucek gekozen
laugh.gif
maar goed de keus is aan jullie
 
hoi corger dus de campings zijn daar niks ,behalve camping klucek is daar de sanitair wel goed dan??? en valt daar een beetje tedoen ...
 
Zijn er veel nederlanders op die camping? Ik had trouwens gekeken op die site maar daar lijkt de sanitair van die andere camping ook wel goed te zijn want er staat ene plaatje bij. Maarja jij bent er geweest dus ik ga denk ik op jouu advies af. Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met mijn email adres dan kunnen we het er over msn verder over hebben.. Marek
 
ja indd ik dus ook maar uit eigenervaring zou hij wel een beetje gelijk hebben hopelijk nog meer reacties over de sanitair op de campings in doksy
 
Ja de sanitair op camping klucek is goed... de wc's zijn netjes verzorgd... alleen voor de douches... heb je geen douche gordijn .... ik heb vrouwen gezien die douchten in hun bikini en anderen gewoon naakt.. de keus ligt dan bij jou
laugh.gif
:D maar het sanitair is er prima
laugh.gif
 
Bovenaan