Dochter van Mazackova

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo ,

Schijn al een tijdje een account te hebben.
Nou ja nu heb ik er 2. Want ik ben ook Kek. Ik woon in Tsjechië ergens in de buurt van Frydlant. Ik ga nu proberen een Tsjechische nationaliteit te verkrijgen. Door de goeie tip van Jozef. Wist daar al wel wat van maar door de emigratie had ik genoeg andere kopzorgen. Door Boxhopper en Jozef is het weer actueel geworden.

Groetjes Anne
 
Ik wens je veel succes hiermee, Anne. Ik kan me voorstellen dat je toch je roots wil volgen en als die Tsjechisch zijn, dat je dan ook die nationaliteit wil hebben.
Hoop voor je dat je nergens tegen obstakels aan gaat lopen bij instanties/landen die een dubbele nationaliteit graag willen tegengaan.
 
Ik wens je veel succes hiermee, Anne. Ik kan me voorstellen dat je toch je roots wil volgen en als die Tsjechisch zijn, dat je dan ook die nationaliteit wil hebben.
Hoop voor je dat je nergens tegen obstakels aan gaat lopen bij instanties/landen die een dubbele nationaliteit graag willen tegengaan.
Lief, maar als ik een obstakelvrij leven had willen hebben had ik mischien niet moeten emigreren. Soms vraag ik me inderdaad af waarom ik dat eigenlijk gedaan heb. Nou ja., gelukkig wordt het steeds een beetje makkelijker.😅
 
Bovenaan