Dobry den..

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, mijn naam is Erik, en ik woon in Hoofddorp. Ik ga elke 4 weken naar mijn Tsjechische vriendin die ik in Spanje heb leren kennen. Volgend jaar gaan wij samen in Hamburg, Duitsland, studeren. Ik ben nu vier keer in Tsjechië geweest, en vind het daar steeds mooier. Mooier dan Nederland, om eerlijk te zijn.
smiley20.gif


Wat over ons:
- Erik (18) / Zdena (19)
- Hoofddorp / Horky nad Jizerou
- 6 VWO / 4gymnasium (beiden laatste jaar)

volgend jaar:
- Bauingenieurwesen (HBO) / Spanisch (WO)

Nog vragen? Vraag raak..

monkey.gif
Erik
 

Bijlagen

  • 15218-06zamek_letecky_z_dalky.jpg
    15218-06zamek_letecky_z_dalky.jpg
    14,8 KB · Bekeken: 10
Leuk Erik! Tsjechië en Nederland is een goede combinatie, daar zijn veel mensen van dit forum het wel over eens denk ik...

Groetjes,
Lisa (Ned.) + Michal (Tsj.) + Tim (Ned./Tsj.)
 
D

Deleted member 495

Guest
Welkom Erik. Ook ik maak deel uit van zo'n internationale combinatie
 
Dag Erik,

Welkom op het forum!

Je hebt al meteen de moeite genomen om je profiel te vullen, en een foto te plaatsen. Het laatste is je gelukt, op eerste gezicht. Nu werkt het ineens niet meer!

Dat komt omdat je de foto als link hebt opgegeven van de site van TMF. Zij staan niet toe dat er vanaf andere sites plaatjes worden 'geleend'. Wat je kunt doen, is het plaatje op je harde schijf plaatsen, en dan in je profiel de plek op je schijf aangeven. Hij wordt dan op onze server geplaatst, en het werkt weer prima!

Voor de rest : Have fun!
 
Hallo, welkom op de site, leuk dat jullie elkaar gevonden hebben, ook ik (NL) heb een tsjech en we hebben inmiddels een heel mooi halfboedje op de wereld gezet, hopelijk komt het bij jullie ook eens zo ver.
 
D

Deleted member 495

Guest
Tonca ze zijn 18 + 19 jaar. Ik hoop voor hun dat ze DAAR nog even mee wachten. Eerst nog even genieten van het leven en de vrijheid. Kinderen kun je later altijd nog wel nemen. Hier in CZ zie ik maar al te vaak van die hele jonge moedertjes rondlopen
 
Welkom Erik en Zdena, hier ook weer zo'n NL+CZ combinatie. En ook al een kleinte die half half is. Tuurlijk kunnen ze nog een paar jaartjes wachten, maar je hoeft ook niet 40 te zijn! Verder veel plezier hier en laten ook in Duitsland!!!
 
Wat betreft de kids.. Eerst maar even de studies afmaken, werken, 2 studies en dan nog een miminko erbij.. Nee nog ff wachten
laugh.gif


Erik
 
Bovenaan