Dobry Den

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Mijn enige woorden Tsjechisch!
Ben pesuvo, 2 jaar geleden verregent op vakantie in Tsjechie.
Nu dit jaar gaan mijn vriendin en ik het weer proberen, een week in zuid bohemen en een weekje reuzengebergte.

Al enige tijd houdt ik het forum in de gaten, voor tips en advies, maar nu vond ik het tijd om eens te registreren, kan ik zelf ook eens mijn gedachten kwijt.
 
Nou welkom. En hopelijk hebben jullie deze vakantie meer geluk dan de vorige.
bye.gif
 
Welkom!
Sluit me bij Sas aan, - want het is heel erg als je hele vakantie (waar dan ook) regen hebt. Heb dit ook, helaas, al meegemaakt.
 
Tulipka schreef:
Nazdar,

wat betekent "Ben pesuvo"??? misschien den prselo ?

"Ben pesuvo"
Staat voor Ik ben pesuvo, in ieder geval dat is mijn nick,

dank jullie wel, voor het hart onder de riem voor deze vakantie!
 
Het is niet meer dan een nick, die met een mooie samenloop van klinkers & medeklinkers toch wel Nederlands klinkt...
Het is eigenlijk voor mij begonnen in de beginjaren van het internet in Nl, 1996 of 1997, destijds wou ik graag "anoniem" rondsurfen en heb ik mij de nick pesuvo aangemeten.
Overigens de medeklinkers geven wel mijn favo voetbalclub in Nl. aan.
 
Wens je een hele fijne vakantie toe, ben er net een weekje weer.
Weer was die 2 weken dat ik er was redelijk, we moesten wel een jasje bij ons hebben want in de schaduw kon het aardig afkoelen.
En natuurlijk zo stom geweest om de Snezka op te gaan in zomerbroek, t-shirt en een zomerjasje. Nou dat hebben we geweten, van 25 graden naar 6 graden stommelingen die we zijn.

Het is te hopen voor je dat het weer dit x beter is dan de vorige x.

Iig plezierige vakantie.
 
Ach de overstromingen van mijn vorige vakantie, waardoor wij het land verlaten hebben, komen maar eens in de eeuw voor.
In ieder geval dat werd er destijds gezegd, dus heb de komende 98 jaar totaal geen angst voor slecht weer
blush.gif


Verder hebben we onze lekke tent niet meer, en een huisje geboekt, dus ook dat is geen probleem.

In de planning, mits het weer het toelaat, zit bij ons ook de top van de Snezka bekijken, dus ik zal jas meenemen!
 
Bovenaan