Campings omgeving Karlovy Vary

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vanavond kwam Rens, mijn zwager, en gooide mijn hele planning door elkaar. Hij had een mooie route gevonden richting Tsjechië. Nu komen we richting Karlovy Vary Tsjechië binnen. We willen dan richting het Noorden, naar České Švycarsko. Maar Ik denk dat we wel een stop nodig hebben rond Karlovy Vary. Ik heb maar weinig campings gevonden, het mag gerust meer naar het noorden liggen. Als iemand een goede tip heeft...Graag!!

Alvast bedankt!!
 
Dank je wel campertje, deze had ik ook gevonden. Het is wel de bedoeling dat we er een paar dagen blijven om de volgende route te bepalen. Ik houd hem in mijn achterhoofd.

Dank je Baan, ik ga kijken!
 
Mayca,
Wij zijn net terug uit CZ. Ook een paar dagen op "Na Spici" geweest. We kennen deze camping al jaren, alleen was dat steeds in het voor- en naseizoen.
De camping heeft een Tsjechische eigenaar met in het hoogseizoen een nederlandse beheerder (Bromsnor noem ik hem, dus niet gevaarlijk).
Is een camping naar nederlandse maatstaven. Voor en naseizoen goed te doen. Hoogseizoen druk. Reserveren!
Vanaf de camping zijn Karlovy Vary; Jachimov, Bozi Dar en KLinovec; Cheb en Frantiskove Lazne; Marianske Lazne en Loket leuke uitstapjes.
Wil je meer info: Stuur een PM-tje.

Overigens:
Ik heb nu pas gekeken waar jullie heen willen: České Švycarsko.
Dan zou ik zeker niet over Karlovy Vary (Cheb) reizen, maar eerder de route over Dresden kiezen.
Dat is net zo ver als naar Karlovy Vary en in een dag te doen.
(Wij reizen altijd met de caravan tot net voorbij Dresden, maar die paar kilometer erbij kan makkelijk)
 
Dank je Keesi, fijn om weer wat van je te horen. Ik had ook de route die jij nu beschrijft, vorig jaar ook gereden, maar de route leek zo eindeloos. En onderweg wil ik ook genieten, het maakt me niet zoveel uit hoelang ik erover doe als het maar ontspannen en gezellig is. Weet je, de eindbestemming maakt me niet uit, maar de weg er naar toe. Ik stuur je zeker nog een p.m. en bedankt!! En daar komt nog bij dat het enthousiasme van Rens me over de streeep getrokken heeft.
 
Ik heb in 2003 in een pension gezeten in Karlovy Vary.
Als ik uit het raam keek, keek ik op een camping.
Niet een heel grote camping, maar wel in Karlovy Vary.

Geen idee hoe de camping heet.

Maar wel lekker in de stad.

Groet.
 
Iedereen heel erg bedankt!! Ik zet alles op een rijtje en zelf heb ik ook al wat campings gevonden, dus ik kan aan de slag!!
 
Bovenaan